Nylig innhold av Sau1

  1. Topp 10 stammer

    Magnar gjør det smart i å fornærme hele teamet! Det er ikke noe regel for det ennå
  2. Ryktebørsen

    Er mer sannsynlig at han blir bannet fra forum igjen!
  3. Ryktebørsen

    Jo, Pål! Han bruker skitne taktikker for å adle!
  4. Ri ut stormen

    Når erobret vi en by? :eek:
  5. Ryktebørsen

    Dette er tydelig omvendtpsykologi. De prøver å få oss til å ødelegge nukesene våre! :mad: Stay strong lads!
  6. Ryktetråden

    Er det lederen deres det er snakk om?
  7. Ryktetråden

    Ja, jeg er også interessert i å høre dette! Endelig litt drama fra andre siden av banen:)
  8. Faktabørsen

    Fakta er at det ikke fungerer for dem! :(
  9. Ryktetråden

    joda, men jeg tror Jon har rett med at noe deff ble trukket i forveien! uansett så er det unødvendig av aziz å fjerne troppene
  10. Ryktetråden

    https://no34.tribalwars.com/public_report/5e29dd71aae425ee4e35cbbcf4abf36a Jepp aziz sendte vekk troppene
  11. Ryktetråden

    Viste seg at det tydeligvis var aziz sin plan :D
  12. Faktabørsen

    Joda, du kan tenke på det slik, men når jeg som forlot stammen i desember og kun har hatt småjobber som kv siste måneden så er det vel antageligvis kun smalltalk mtp at jeg verken har rettigheter til å invitere andre eller meg selv inn i stammen!
  13. Faktabørsen

    Og det med sidebytte var vel egentlig mer smalltalk! :D
  14. Faktabørsen

    Det er vel jeg som er anklaget her, og jeg spiller ikke i toby lenger. I tillegg så vil jeg påstå at jeg ikke er så skyldig i forumsaken, fordi jeg faktisk sa ifra hva jeg hadde sett. Det at jeg sa ifra førte til at jeg fikk hate og at dere kunne omorganisere aksjon.
  15. Ryktebørsen

    Farming eller OD?
Topp