Scarborough

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Unnskyldningen er godtatt! :D

    Men at TW ikke kommer på Latin skjønner jeg virkelig ikke :/ Bare tenk på alle monkene i vatikanet som ikke har noe å gjøre hele dagen! Hvis vi hadde fått TW på latin hadde vi jo åpnet TW på et marked fult av no lifers som kan bruke alle de katolske sine penger på TW :/
    Okei, jeg stalker. Hadde egentlig tenkt å komme for å klage over at jeg aldri fikk noen Velkommen til forumet hilsen når jeg registrerte meg! :( (U)

    Meeeen, så så jeg at dere snakket om latin 8) Jeg har hatt latin og kan godt hjelpe til med å oversette TW til latin! :D
    Hei du! Den latinske frasen du har på ingame profilen din på v9 (Per ardua ad astra) er mottoet til skolen min. Bare så du vet det. Og latinske fraser er bare såååååååå v7, da. Djiiz, heng med litt i tiden, mister!
    Da er jeg interessert i å få høre, ta deg god tid og fortell :)
    Scarborough er et administrativt distrikt i North Yorkshire i England. Det har navn etter administrasjonssenteret Scarborough.
    Distriktet ble opprettet 1. april 1974 ved sammenslåing av Filey, deler av Bridlington landdistrikt, Scarborough, Scalby, Whitby, Scarborough landdistrikt og Whitby landdistrikt.

    Regnet med at du ikke visste alt det, men nå vet du det :)
    Er det noe rart jeg ble sur på ghost når har ødela for min beloved Charlie Sheen? </3 :-(
    Hinter du til at jeg er oppe hele døgnet, eller forventer du min... *svelg* ...snarlige undergang? :(
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp