Nylig innhold av Scarborough

  1. Scarborough

    Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Av alle de tingene som er blitt snakket om, så er det en eventuell ansettelse av ny moderator som skal prøves ut. Spørsmålet mitt er jo om det er det som er problemet? Hvis ikke - hvorfor skal vi bruke Teamet sin tid på å ansette ny samt opplæring når de heller kan vie sin tid til å rydde det...
  2. Scarborough

    Diskusjon Sårt tema til diskusjon

    Jeg ser det er mange som trekker fram TW-teamet og spørsmålet kan tw-teamet forbedres?. Jeg føler mange glemmer litt hvem TW-teamet er og hvor de kommer fra. Når jeg leste igjennom tråden er jeg enig i flere ting; - At spillermassen synker er fakta og ubestridt - Premiumfunksjonene/eventer er...
  3. Scarborough

    Natteravner

    En liten rettelse er på sin plass; Ja, nå har jeg startet på v23 (party)
  4. Scarborough

    Natteravner

    Takk for det! :) Jeg er nå innom å ser en del ganger, men skjelden jeg sier ifra :) Alltid artig å se hvordan det går!
  5. Scarborough

    Natteravner

    Meeh.. Nei, jeg har ikke det!:) Holder meg til forumet for nå! Jeg startet opp en konto på v24 for å se hvordan det gikk, og jeg må ærlig innrømme at jeg er som å regne som en nybegynner:) Noen vil vel si at jeg alltid har vært det, men det får så være :jsmiley:
  6. Scarborough

    Natteravner

    Aah, høres absolutt ikke dumt ut, Villa! :)
  7. Scarborough

    Natteravner

    Wakey, wakey! Noen som sitter å sender nukes i natt eller gjør noe annet spennende?:)
  8. Scarborough

    Faktabørsen

    Mange som ikke har vært i Forsvaret. 1 av 6 av ungdommer i dag slipper inn til førstegangstjeneste. Nei, du har helt rett at ikke alle passer og det er nettopp derfor Forsvaret bare slipper inn 1 av 6 ungdommer. Takk for at du underbygde min egen påstand. Jeg synes nå du beveger deg over i noe...
  9. Scarborough

    Faktabørsen

    Ironien er til å ta og føle på når gutten du henviser til er/har vært i Forsvaret :) God dag folkens! God jul og et godt nytt år :)
  10. Scarborough

    Faktabørsen

    Ta heller å prøv se hvordan jeg har det akkurat nå som kom hjem fra fest å fant ut at den stasjonære PC'en hvor jeg har lagret bacheloroppgaven min er blitt stjålet. Det er heller ikke så artig :p Sitter nå på lesesalen på Høgskolen å skriver for harde livet!
  11. Scarborough

    Ryktebørsen

    Jeg tror også det går begge veier :) Nå er jo spillet slik at den/de som sitter igjen med flest byer stammevis vinner, så det å sende 49 deffbyer for å forsvare en by er kanskje nødvendig. Spørsmål om prioritering kan vel være relevant ovenfor vedkommende som har valgt å ofre 50 nukes mot en by...
  12. Scarborough

    Ryktebørsen

    Ryktene sier også at enkelte OIM-spillere nå har døpt om bynavnene til "Søker dual". Jeg vet ikke helt jeg, men når du døper om x antall byer om til det bynavnet virker det litt desperat(clapping)
  13. Scarborough

    Faktabørsen

    Du prøver ikke engang å tilbakevise noen av påstandene, noe som indikerer at jeg faktisk har rett i det jeg skriver. Ikke at jeg har med vilje lagt inn feil i kommentaren min over, for jeg kan ærlig si at det er slik dette foregikk. Som jeg sa, Sindre. Det tar tid å slette tropper samt bygge...
  14. Scarborough

    Faktabørsen

    Historien er enkel. Lucky skulle slutte. ODA tok kontakt om at jeg ønsket å spille. Lucky innrømmet senere at han aldri ønsket å spille i ODA men da han i tillegg "fikk meg på kjøpet" takket han ja. Da han ikke var fornøyd med at jeg den første dagen ryddet opp i hele kontoen, la inn nye...
  15. Scarborough

    Faktabørsen

    Nå skal det ikke så mye når det var et safeområde du nå driver å angriper :) Hvor lett må du ha det for å kunne ta byer, egentlig?
Topp