Nylig innhold av screto

  1. screto

    Gratulerer!

    Her er de 35 som kom med på TribalwarsMasters! :-D Rank Name Tribe Points Villages 1 Dr. TUS.no Sexy 13.900 4 2 Fireosb.no Honkie 13.192 4 3 TrAnxZ.no TrAnxZ 10.851 5 4 Jeeey.no Whsose 10.593 3 5 Bautasen.no NULL 10.289 3 6 Dagi.no dagi 10.155 3 7 Melkesjokolade.no NULL 10.034 4 8...
  2. screto

    Tilbakemeldingstråd Diskusjon/spørsmål for Nordic Masters 2011

    Hvordan hiver jeg meg på ? :)
  3. screto

    Ryktebørs

    Ryktes at det er Screto som har skyld i Pitchoun slettingen.. :D :rolleyes: ( Har ingen anelse om hvor infoen kommer fra.. :o )
  4. screto

    Besvart Tw Stats - Upassende reklame?

    Ja.. Jeg bare lurer på en ting.. :p Noen som ser noe litt sånn spesielt med twstats her..? Veldig kult med filipinsk dating side på Twstats.. :D Og ja, spørsmålet mitt var hvorfor er det slike ting på twstats.. ? ^^
  5. screto

    Farvel, AriCa

    Flott post Grimmy! ;-) Har vært fantastisk og spilt på v2 med deg! Kanskje jeg kommer til .net en gang og spiller med deg atter en gang ;-) AriCa! <3
  6. screto

    En del spørsmål for å bli tatt inn i stamme - .net

    Opera er virkelig ikke den ultimate Tw-nettleseren.. Du er retard hvis du mener det :eek: (sorry for off topic.. men følte jeg måtte skrive mot deg..) :rolleyes:
  7. screto

    Ryktebørsen

    Ryktes at v2 snart er 100% dekket av AriCa! :eek:
  8. screto

    Ryktebørsen

    Bekreftes :cool:
  9. screto

    Pokémon !!1 <3

    Pokémon er dritgøy! :D Har sett 6 sesonger nå siden i fjor høst.. måtte begynne på nytt å vekke barndomsminnene til live igjen :D Nå begynner det bare å bli kjedelig, så gidder ikke se mer.. :p Har alle spillene opp til Emerald på GBA Emulator så skulle eid dere alle sammen! Synes...
  10. screto

    Ryktebørs

    Det ryktes at det er en ny og mektig spiller på Pitchoun! :eek:
  11. screto

    Ryktebørs

    Lol, oppskrytt :cool:
  12. screto

    Ryktebørs

    Det ryktes at jeg om ikke veldig lenge når over 800K ODD på v1! :O (ettersom jeg har 799.966 ODD og får et nuke på meg om 5 timer..) Har 1 by, liksom bare 9.761 poeng og er dritgod! For dere som ønsker å kvitte seg med nukes, send på 104|398 :-) Jeg tar det gledelig imot! :-D...
  13. screto

    Ryktebørsen

    Liker (Y) :D
  14. screto

    kan ta imot konto

    Plis, vær så snill å ta over en som ikke er i AriCa og gi MEG motstand....! :O
  15. screto

    Eksamen skriftlig

    Skal ha Engelsk Eksamen i morgen jeg, Fml :)
Topp