Nylig innhold av silent boss

  1. Her er jeg igjen!

    Må bare si jeg elsker retorikken din og måten du velger å ordlegge deg. Men nei jeg vet godt hva et nuke er til for, takk. Allikevel er forskjellen stor på det å "sløse" og det å "bruke" et nuke. For eksempel: - Sender du et nuke mot en fiendtli landsby som da rensker byen for tropper samt...
  2. Her er jeg igjen!

    Døden er vel noe vi skal respektere uansett. Vi har forskjellige måter å takle den på og å sammenligne med seg selv blir litt unødvendig, så vær snill å la den ligge. Med all respekt mot deg fa kua og ditt forhold til det. Videre vil jeg heller holde meg på tema til denne tråden; nettopp...
  3. rate spilleren over

    Vaffelmann Poeng: 85.924 Rangering: 17 Beseirede motstandere: 488.326 (9) Stamme: PMS Poeng:* Absolutt en akseptabel menge poeng, henger fint med innenfor top 20 (7/10) Plassering:* Ligger fint nord-øst og har et stort potensiale til å vokse i området. (9/10) Farming: Henger med i...
  4. Topp 10 spillere

    Utlysning til magnar for liste fra topp 11-25 som han skulle lage! :D
  5. Grattulerer PMS, grattulerer.

    Folkens! Hate the game, not the player
  6. Spørsmålsrunde

    Han spilte TW i fylla :3 Hvem er mest undervurdert på v22 som spiller?
  7. Awards

    Mitt bidrag til hvordan verdenen er foreløpig! Mest respekterte spiller 1 Norske Nørd 2 Gertpe Favoritt spiller 1 Djinn 2 Varanior08 Ukens beste PnP / forumposter 1 Magnar for initiativ til denne tråden! 2 - Ingen, men oppfordring til en ny top 10 spillerliste Største fiende...
  8. V21 - Faktabørsen

    fakta er at jeg vurderer å returnere til TW med denne verdenen.. i så fall ble det en kort pause :O
  9. Topp 25 spillere

    Siktet mer til kontoen generelt, og ikke deg personlig. Vet hvordan det er å gå inn på en kaos-bruker, og det er verken lett eller gøy til tider. Mulig jeg har sett feil da ang nuksa, men du sendte jo en hel del inn i Simen Helberg sine byer som han adlet fra deg. Mulig de var hvertfall...
  10. Topp 25 spillere

    1 xeroxy CASH Odd og Jostein har jo stått på siden starten. De har hatt god kontroll på 1.plassen, og ikke minst CASH. Proffe og voksne mennesker. Artig å spille med. Har kommer seg litt opp på ranken på ODA til noe mer akseptabelt for en 1.plass. Det fortjener absolutt plassen. 2 qO.Op CASH...
  11. Ryktebørsen

    ryktes om at ip er v9`s beste stamme og kommer skinnene ut i polert gull i forhold til f.eks DN og deres haug med møkk. Ryktes også om at xenex snart er på top 3... you just wait and see! stå på IP dette klarer dere!!! Z*IP*pymaster, forventer dritkasting tilbake her ;) eller skal du og...
  12. Rate en spiller!

    serigala poeng: 1 Du starta i slutten av juli og har 126 poeng. Du har mista en by, men du kunne vært større. OD: 2 En beskjeden 467.plass gir deg ikke mye cred. rykte: 2 Aldri hørt om deg Stamme: 3 Rank 37... ikkje bra farming: 4 Har farma litt i forhold til størrelse. 12/50...
  13. Innstillinger - Verden 10

    Hastighet: 2.0 Enhetshastighet: 1.0 Paladin: nei Bueskytter: nei Kirke: Nei Adlingssystem: pakker Moral: Ja Bonus landsbyer: ja Barbarlandsbyer: Vokser (er det noe som heter en mellom hastighet? O.o) til 3000 poeng Forskningssytem: Enkelt Nybegynnerbeskyttelse: 5 dager...
  14. TOP 20 Stamme and spillers

    zippy strikes agian. hehe det er morsomt hvor mye info en noob fra en stamme er villig til å gi bort ganske lett, uten å skulle få noe tilbake :D
  15. [IMG]

    [IMG]
Topp