trade 8. Des 2010 Er du enig med å få en v2 ny verden sammen med meg? Kunne tenke meg enn verden men: Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv ?
Er du enig med å få en v2 ny verden sammen med meg? Kunne tenke meg enn verden men: Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv ?
coolekisen 5. Des 2010 Niks, de gav opp tror jeg.. jeg ga dem for mye utfordring Kun 12,5 Mill OD. De er din feil
coolekisen 3. Des 2010 Hmmmmmmm.... Da sier vi 700 byer <3 F... Jeg har incs i v2 Akkurat som i "gode gamle dager"
coolekisen 28. Nov 2010 Jeg krever 250 byer av deg i V2. Alle skal være tømt, og alle troppene dine skal sendes i støtte til meg Kos deg i Italia <3
Jeg krever 250 byer av deg i V2. Alle skal være tømt, og alle troppene dine skal sendes i støtte til meg Kos deg i Italia <3
Amstaff 6. Nov 2010 Men hvilke verdener spiller du på her på .no? kanskje teste å spille dual på en eller annen verden?
Amstaff 6. Nov 2010 Har gitt meg på beta-serveren Gidder ikke spille en server som blir restartet en gang i mnd ca