trade 8. Des 2010 Er du enig med å få en v2 ny verden sammen med meg? Kunne tenke meg enn verden men: Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv ?
Er du enig med å få en v2 ny verden sammen med meg? Kunne tenke meg enn verden men: Lik verden 2 men, Men mer frakt på tropper og hester, høgere hastighet osv ?
coolekisen 5. Des 2010 Niks, de gav opp tror jeg.. jeg ga dem for mye utfordring Kun 12,5 Mill OD. De er din feil ♥
coolekisen 3. Des 2010 Hmmmmmmm.... Da sier vi 700 byer <3 F... Jeg har incs i v2 Akkurat som i "gode gamle dager"
coolekisen 28. Nov 2010 Jeg krever 250 byer av deg i V2. Alle skal være tømt, og alle troppene dine skal sendes i støtte til meg Kos deg i Italia <3
Jeg krever 250 byer av deg i V2. Alle skal være tømt, og alle troppene dine skal sendes i støtte til meg Kos deg i Italia <3
Amstaff 6. Nov 2010 Men hvilke verdener spiller du på her på .no? kanskje teste å spille dual på en eller annen verden?
Amstaff 6. Nov 2010 Har gitt meg på beta-serveren Gidder ikke spille en server som blir restartet en gang i mnd ca