Nylig innhold av Sindle

  1. TW Champion runde 4

    Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan
  2. Besvart Tilbakestill passord med glemt brukernavn

    Evilstr? Kanskje det er nicket! :D
  3. Tiden etter Utøya 22.07

    Digger musikken! Hadde du bare sunget øøørlite høyere ^^,
  4. Ryktebørs

    Ryktene sier at jeg har infiltrert BOL. MUHAHAHAHAHA!
  5. Tiden etter Utøya 22.07

    Selvfølgelig kan jeg gjøre det, det er bare hyggelig! Håper alt går fint/har blitt bedre, med deg!
  6. Tiden etter Utøya 22.07

    Hei! Skal høre på musikken din. Setter igang nå faktisk. Jeg syntes det var helt ubegripelig trist de som skjedde på Utøya og i Regjeringskvartalet, og du har min aller dypeste medfølelse. Det er vanskelig å sette ord på følelsene sine etter noe sånt, men med musikken din klarer du det. Er glad...
  7. Manchester United | Liverpool

    Hvis det bare er ''fjortiser'' og medgangssupportere som heier på United, så heier alle optimistiske og EKSTREMT tålmodige på Liverpool. Det er idiotisk å komme med ett utsagn som at det bare er unge folk som heier på United, det veit du ingenting om, og det kan du ikke bevise, eller underbygge.
  8. Manchester United | Liverpool

    Liverpool taper 0-3 mot Hull. Jeg er veldig imponert!
  9. Videresendt, Inno Noen random forslag

    Støtter spesielt den siste der!
  10. Nedstemt/ikke mulig Tribalwars Records

    Foreslår å lage ''Tribalwars Records'' (som ett motsvar til Guinnes), som loggfører alle rekorder som settes på de forskjellige verdner. Bevis må selvfølgelig vises. Høres morsomt ut?
  11. Ny spiller. Hjelp?

    Jeg hjelper deg gjerne. Har du skype?
  12. Hvilken sang gjør deg Angrepsglad?

    Ghost Love Score er digg den og. Skulle jeg valgt den ULTIMATE sang, som forøvrig ikke har noe med krig å gjøre, men som får meg i humør, må det vel være Rammstein - Donaukinder...
  13. Tour de France

    Mhm! Det er helt fantastisk! :D
  14. Manchester United | Liverpool

    Uten den midtbanen som Barca har ville ikke Messi klart seg like bra. Det vet både du og jeg. 3-1 taler for seg selv, Barca var best gjennom hele kampen og de vant helt fortjent. For å være på høyde med Barca må midtbanen til United forsterkes. Young er ett sterkt bidrag til troppen, Jones...
Topp