Nylig innhold av Skinny

  1. Top 20 spiller

    Jada, var kanskje noe hard i uttalelsene, men ting har også forandret seg siden da. På mange måter var det en god merge det som skjedde, men samtidig ville jeg mest av alt bare beholde hz og slikt det var. Men situasjonsmessig så var det et riktig tidspunkt for merge, og det fungerte veldig bra...
  2. Top 20 spiller

    Jeg vet hvertfall godt at vi lenge unngikk en merge fordi det ikke var behov for det, og når vi så at både rebels og tdh begynte og miste aktive og gode spillere så bestemte vi oss for å slå oss sammen for å ta ut fiendene. Det var for enkelhetens skyld, ikke pga poengene. (Skal selvfølgelig...
  3. Top 20 spiller

    Hyggelig å se deg også igjen are, *sensurert hilsen som er altfor drøy for dette forumet* 1. Jeg forlot sff før mergen fordi jeg ikke ville være med på det, og pga litt komplikasjoner med de i stammen. Bare å sjekke twstats hvis du er keen på beviser. 2. Nei, det gjorde vi ikke. Vi satt...
  4. Top 20 spiller

    Jo, det er en god grunn til det. Merge er for horer, og den som kommenterer at hz merga inn i dogz nå kan suck it. Vi startet mergen for å bringe fronter sammen og samtidig gjøre det lettere å organisere med allierte som vi merget med. En mulig trussel skal bearbeides som en trussel, med...
  5. Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

    Det er det jeg mener, kunne fort vært en "artig" spøk fra en eller annen. Kildekoden er unødvendig dog, bare stussa noe jævlig på det.
  6. Tribalwars Player's Champions Runde 1 - Pensjonerte Spillere

    Kamp nr 1: Nofjon1 vs. mitler Kamp nr 2: Gunnar Gås vs. eskarse (Are får aldri en stemme av meg.) Kamp nr 3: Sword Of Die vs. darkmoon Kamp nr 4: Eyoh vs. tlr01 Kamp nr 5: alive35 vs. Donnes Kamp nr 6: invincebul vs. Crom Kamp nr 7: Madder vs. Chiltarc Kamp nr 8: Bibamusa...
  7. Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

    Hvorfor ble jeg satt opp mot rocket? 1v1 er greit nok det, men virker som om det var noen som synes det hele var litt morsomt, med tanke på at jeg og han har "bråka" før. (Du sier random ola, har mine tvil)
  8. Top 20 spiller

    Who knows? hjulene ruller hvertfall, får se hvor vi ender opp :) NOK HZ babbel i den tråden her dog, top20 lister pl0x!
  9. Top 20 spiller

    ålløh bror heftig azz!! KÆÆZZER ASS
  10. Top 20 spiller

    hÅLL SJÆFT A NÆRD. Ørjan er søt, og egentlig den eneste som er verdt å nevne på dagens top20.
  11. NY Topp 20 stammer

    1 L-13 - Har trua, chiltard er jo med i stammen! RV er vel negativt for mange, men han gjør vel noe riktig. 2 PMS - Søtinger, blant annet vegarado og Cyber. (Og glitter IGJEN, nå må du slutte snart!) 3 B-g - Balle Klorin er noob, og resten der kan vel diskuteres- 4 SUN - Har trua på disse...
  12. Stormakt?

    Prøvde ikke å være deuchebag eller noe sånt altså, var ikke derfor jeg skrev, men faktum er at altfor mange folk bruker mye tid på å få svar fra morons på internett, noe som viser seg å være tid sløst. S H O C K E R! Ps: Hvis du nekter å godta at du har feil med mindre det blir lagt en...
  13. Stormakt?

    Det er det fine med internett.. han kan være akkurat hvor uenig han vil med deg, fortelle deg at du tar feil hele veien i alt du sier, og han trenger fortsatt ikke stille opp med en dritt begrunnelse. Hvorfor? Fordi din godkjennelse av hans utsagn og oppførsel er noe han driter langt i, og alt...
  14. Let's Dance!!

    The king? ahahahahahahaha Så nå er vi i posisjonen hvor DU truer oss for en gangs skyld? Artig artig. Kan hvertfall garantere at vi ikke feiger ut til rimmen, som deg og det som er igjen av den tafatte unnskyldningen av en stamme :)
  15. Let's Dance!!

    Sendte vel nukesa for et par dager siden. Aktiv på forum much? (Stammeforum altså) ^^ Var hvertfall godt å få fult av røde rapporter med 0 i mur fra dere :)
Topp