Nylig innhold av Slækfæen

  1. Slækfæen

    Ryktebørsen

    Ryktes om ny spiller på TW-guiden, hehehehe (giggle)
  2. Slækfæen

    Ryktebørsen

    Nå var det mye aggressjon her, tror dere trenger noe sprøtt å høre på og tenke på noe annet (love) https://www.youtube.com/watch?v=TYgOlqinH7A
  3. Slækfæen

    Videodagbok V18

    Gi meg mer!
  4. Slækfæen

    Ryktebørsen

    Det ryktes at Slækfæen a.k.a thepussydestroyer69 a.k.a swagstinator sendte adelsmenn i døden for å hylle den o hellige zippymaster. Men dette er såklart bare ett rykte :cool:
  5. Slækfæen

    Faktabørsen

    Fakta er at det er påske, og at folk våger å prioritere real-life framfor TW :eek:
  6. Slækfæen

    Spørsmålsrunde

    Alpha er mest undervurdert :cool: Neida, skal ikke drive med for mye reklamering for stammen min, men det skal sies at det er vanskelig å bli annerkjent når man er nye. Spesielt etter den uheldige episoden vi har hatt med nicks (giggle) -Olve
  7. Slækfæen

    Faktabørsen

    Men noe du har behov for, for å være en "dyktig spiller" er vel PP? (giggle)
  8. Slækfæen

    Krigstatestiker v18

    Nå syntes jeg det var litt for vennlige vibber her. Ro ned a (giggle)
  9. Slækfæen

    Ryktebørsen

    Det er jo to helt forskjellige metoder som er brukt. En som er greit mye brukt og ansett som godtatt om du vil (Og som faller innafor regelverket). Så er det nummer to som i mine øyne, er et forsøk på å mer eller mindre oppløse eller hemme ledelsen/medlemmene i Alpha. Og når det kommer til...
  10. Slækfæen

    Faktabørsen

    "Krigen" mellom Alpha og WoF (giggle)
  11. Slækfæen

    Faktabørsen

    Prøver så hardt jeg kan å holde dette formelt og pent, men når du kaller oss for dårlige spillere. Fyfy Frøken Ainia. Er rimelig sikker på at denne krigen her går i vårt favør uansett. Det er jo oppskrytt å bruke ordet krige. Alle byer jeg har angrepet/adlet fra dere, har jeg møtt bort i mot...
  12. Slækfæen

    Faktabørsen

    Jeg kan godt omformulere og tydeliggjøre det litt. Jeg leste det selv, at medlemmer fra WoF nevnte disse navnene (og flere) (rofl)
  13. Slækfæen

    Faktabørsen

    Jeg hørte bare en liten fugl kvitre om navn som ble sett på som støtende. Nevnte navn var f.eks svart gutt 17 år, og mitt eget bynavn Pussynatorens hule. Det er da lov til å ha det litt gøy, og ikke ta alt så innmari høytidelig (giggle) Bare en tanke :grin:
  14. Slækfæen

    Faktabørsen

    Fakta: at ingen ville raportert betyr ikke det at det er greit. Vidre vi i Wof trode de ville bli tilbytt navne endring: "§11) Spillernavn Det er strengt forbudt å reklamere for andre nettsider eller spill med spillernavn. Det er heller ikke lov å bruke krenkende eller usømmelig ordbruk eller...
  15. Slækfæen

    Faktabørsen

    Tror nok de fleste sier seg enig med det:razz: Bare litt kjedelig at WoF folka valgte å ta det rett til modsa, istedenfor å gi folka en sjanse :cry:
Topp