Nylig innhold av snivy

  1. snivy

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    7265 Håper du har rett
  2. snivy

    Topp 25 Spillere!

    Jeg har ventet i spenning i over en uke nå
  3. snivy

    Selvoppdaterende kart for v24!

    Får vi denne klistret nå man tro? (nod)
  4. snivy

    Topp 25 Spillere!

    På tide med en ny topp 25 nå? :) Skulle gjerne laget en selv, men tror det hadde blitt litt for mye av "vet ikke".
  5. snivy

    Prisutdelinger - v24

    Men nå kan vi vel begynne å dele ut priser igjen? :D
  6. snivy

    Ting du kan si til/om ..., men ikke til/om ...

    Hva er kvadratroten av 4761? Ting du kan si til/om dama di, men ikke sjefen
  7. snivy

    Prisutdelinger - v24

    4 ting: 1. Det å diskutere rød rykte er barnslig, uansett grunn, alle har røde rykter av både saklige og usaklige grunner. (Mitt syn på det, ikke lov :)) 2. Hvordan kan du misslike stammeledere fra mindre stammer når du ikke engang vet hvem de er? 3. Fin liste :3 4. Generelt bra med...
  8. snivy

    Ting du kan si til/om ..., men ikke til/om ...

    Heksen(e) Fra Oslo. Ting du kan si til kompis, men ikke venine.
  9. snivy

    Ryktebørsen

    Er enig, men dessverre går det rykter at det er lite å lage rykter om :'( Kan ikke noe lage noe sprell da? :LOL:
  10. snivy

    Selvoppdaterende kart for v24!

    Trodde det var meningen å holde denne hemmelig?
  11. snivy

    Ryktebørsen

    Du tok meg på den
  12. snivy

    Ryktebørsen

    Hehe, takk for info :P men det kan vel likevel tages litt tilbake til TW og påstanden din; det er sammenlignbart, men ikke opptill 100% korrekt. Siden arbeidsgivern i TW (leder osv...) ikke trenger noen spesiell grunn til å "si deg opp" :) Dette er vel fortsatt litt off topic, men men...
  13. snivy

    Ryktebørsen

    Det er deffinitivt sammelingbart, det skal du ha. Dessverre kan det godt hende at arbeidsgiver velger å gi arbeidtaker sparken, dersom arbeidsgiver finner ut om søknaden. Spesielt hvis det allerede er en konflikt mellom disse to. Dette er vel det som hadde skjed hvis arbeidsgiver og...
  14. snivy

    Videodagbok - v24

    Bare å lage flere videoer Fuzz, ler så jeg griner (rofl)
  15. snivy

    Faktabørsen

    Flere som synes at v24 ble mye mer interessant i løpet av bare et par dager? :)
Topp