Nylig innhold av Sosser

  1. Sosser

    Militærleir "bug"?

    Bah :p Jeg vet ikke noe om det i tilfellet :( Har Opera ;) & btw, hvor er egentlig millitærleiren? Har ikke funnet den :o
  2. Sosser

    Besvart 000 Millisekund - Flaks eller innlagt

    Beklager sent svar og bump. Jeg fikk jo snipet det toget med 125 sverdmenn eller noe, men jeg forventet ikke å overleve. Kom jo et nytt tog en liten stund senere, men da sørget h*n for å ha litt tropper i alle angrepene ;) Så da kom "skuddet" mitt fint lite til nytte ;) Det var der jeg leste...
  3. Sosser

    Skriv noe om spilleren over ;)

    Übersetzung er en middels profilert spiller, som kommer til å blomstre:)
  4. Sosser

    Right :P

    Right :P
  5. Sosser

    Militærleir "bug"?

    Browser? Hvilken browser bruker du?
  6. Sosser

    Den store "verdenskrigen"

    Kanskje det bare er jeg som er dum, men hvor er PMS og VALHAL? Eller spiser de seg fortsatt uhindret inn på oss i -HvM-?
  7. Sosser

    Besvart 000 Millisekund - Flaks eller innlagt

    Ok Ok, takk ;) Da har man jo litt fordell med støttemetoden om toget ligger over 2 sek. :) EDIT: Hvordan får jeg posten til å bli "Besvart" ? :P
  8. Sosser

    Besvart 000 Millisekund - Flaks eller innlagt

    Hei alle sammen! I dag skulle jeg desperat prøve å snipe et adelstog (vi får se hvordan det går), men oppdaget en litt spesiell ting. Jeg brukte støttemetoden og endte opp med et litt merkelig resultat: Er dette noe innlagt eller hadde jeg "griseflaks"? :confused: :rolleyes:
  9. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    BTW: LORD ikke skriv det ene sekundet jeg gjør det... Må sitere hele tiden...
  10. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over meg kaller meg en soss, noe som strider ganske direkte med reglene :p
  11. Sosser

    Virus / trojan - på TW ?

    Normale personer kan ikke defragmentere disken sin. Det er det bare nerder som oss som kan :p
  12. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over meg kan ikke skrive sitt eget navn
  13. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    Den var lang... Bebebin heter spilleren over. Sosser liker ikke navnet :p
  14. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    Spilleren over meg tenker koffert
  15. Sosser

    Skriv noe om brukeren over

    Kjennner du meg????????????????????? :p (Hater når folk kaller meg soss på grunn av navnet >:|) Spilleren over meg er slem mot meg! BUHU!
Topp