Nylig innhold av stein905

  1. Telle til 10.000

    Da har jeg lest igjennom hver eneste post som er postet her, og med det kom jeg ut av tellinga.. :/ Da er det ikke annet å gjøre enn å begynne på nytt -.- 1
  2. Haha! Genialt navn må jeg si du har steini984 ;) ganske så likt, hehe

    Haha! Genialt navn må jeg si du har steini984 ;) ganske så likt, hehe
  3. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Å hvem er du for en kar? Varg Veum?
  4. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Er du vell unnt Sarsi! :D Trenger ikke regne med noe motstand fra meg mer, hehe ;) Men hadde vært digg å tatt den selv også ^^,
  5. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Beklager ærestillitten på det dypeste.. Bra jabba! ;D
  6. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Fikk tilsendt en mail om tribalwars, så fikk jeg et lite flashback om å sjekke ut forumet her. Arti, men ganske så tørt merket jeg :p Ikke overraskende med unntak at jeg har vært fraværende og blablabla såklart.. xP Men bra jobba snivy og Lord dark!
  7. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Det ble 5406 :o *logger ut*
  8. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Huff, planlagt med en skikkelig avslutning her, før jeg igjen stikker :p Med 5400 in your face.. ugh, ble ikkje slik
  9. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Fikk plutselig lyst til å bygge meg en tribune og hugge den i småbiter? Blir du med Tribalhugger? Hoho ^.^
  10. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Haha, jeg ville ha melding nr 5400, også kommer du med ditt random utbrudd, hehe.. -.- Med litt erfaring, tar du Sarsi etter hvert, hehe :P
  11. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Har du sett????????? NEIIIIIIIIIi å neii!! Hehe, tok meg der.. :mad::mad:
  12. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Du, det eneste jeg vet, er at dette er SPAM MELDING nr 5400!!!!!!!!! ;)
  13. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Flashen? Er vel ikke den nye ANTI- flash bodylocation som smører inn huden med soya olje fra de spanske vinkjellere all over the world? Eller vet du ikke av den kanskje?
  14. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Da takker jeg for laget og tar med meg flashen å går min egen vei!
  15. Splitter nye SPAMMEtråden!

    Right, i'll eighter get my ass of here.. This ain't even spam, it's a fullstendi answear on a question.. :eek:
Topp