Nylig innhold av stiff

  1. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    ryktes om at konrax e red for å tape :D
  2. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    Eg e ikkje i trs :o
  3. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    har hørt fra jimmy at du også jukser mye :D
  4. DEN BESTE KONKURRANSEN I .NO'S HISTORIE *NO CLICKBAIT*

    sjakk turnering? blir fort lett jukset i, vil påstå at den enkelste måten e bare å ha en trekning :p
  5. Kvartfinalen i TW-champion v 29

    Black magic vs the road of forgiveness -Nikkox vs Don Jon -Coller vs etriuss14 Madsebby vs radisson
  6. Faktabørsen

    vii noen husker meg...
  7. Æraen over for denne gang

    "svikerne" dine kom tilbake til stammen... og du er vist glad for det ser jeg... men jeg lurer på kordan du kan uttale deg over min spillestil... sist jeg husker har ikke du vært borti den... jeg sier nokk ikke at jeg er på noen måte bedre en deg i dette spille... men å være så jævlig høy i...
  8. Æraen over for denne gang

    som jeg husker det vant nesten IP pga av 2 av dine medlemmer ikke likte lederstilen din... og forlatte stammen pga de ikke ville at DU skulle vinne... men jeg vet ikke jeg... slik jeg ser det hadde du flaks at medlemer dine gikk tilbake pga dårlig samvittighet for de andre medleme i DN og...
  9. Der var verden ferdig

    Gratulerer til DN med seieren... godt jobbet skal ikke legge skjull på et det er surt å tape :cry: men får nå ta det med et smil :) God sommer alle sammen:party:
  10. Så slik ble det .

    Kamper mellom IP og DN var jevn.... Men siden zippy og sin diktator still, gjorde at han og stammen hans tapte, en stamme skal være en familie, de skal le, ha det gøyt sammen og sammerbeide. kordan det hadde gått vist ikke de gikk over, får vi aldri vite. vi kan slenge dritt å snakke om...
  11. Ryktebørsen

    EN stamme avhenger av lojale medlemer, og en leder som holder motte oppe til stammen sin, som vi ser her er det to spillere som ikke holdt seg lojale til DN.... Ksn være på grunn av lederen.... ikke vet jeg, men dette er DN sitt egent ansvar, IP tar seieren her rettferdig. Vi har kjørt vårt...
  12. runde 2 av topp 40

    kjetil1-Torg13 vet nokk ikke så mye om torg13.. men jeg vet nokk til å stemme på kjetil1... han har vært lojal, og hatt en spesiel taktikk på å vokse seg stor på gertpe-secretsanta ORLY-victoryforsylvanes stemmer ikke på denne...er ikke rettferdig at flere fra en bruker stemmer på seg...
  13. Faktabørsen

    23 juni :)
  14. hvem er den beste spilleren på topp 40??

    Xenex - Valley trusti - villareal carnifex - finntrollet ORLY - gaarde Torg13 - tjilstad 321IIok - ozwegian grisepesten - mattis2 McBitch - Lulli mr. xxx - lord sayver junior1 - flashback kjetil1 - -=ÅGE=- ensifux - Fan nr. 1 av Sylphida paausan -...
Topp