Nylig innhold av supersim

  1. supersim

    Spørsmålsrunde

    Tror vi må litt mer ut i spillet for å se noe form for skikkelig diplomati, når andre stammer enn INK vokser frem. Frem til det tror jeg det er alle de mindre stammene mot dem. 55.000 ODT på stifler, har INK mye nukes igjen :)?
  2. supersim

    Dag 2: Quiz

    1. 2. 2006 3.
  3. supersim

    Topp 15 Spillere

    Vil nå ikke si jeg ligger "langt" nede på farmelisten, fikk ikke LK like fort som de andre toppkontoene. er jo nr.5 på farmelisten. og btw : Dagens raner Plyndre flest ressurser på denne verden. 203.380 / 246.495 203.380 / 246.495
  4. supersim

    Det er i motgang det går nedover

    Nei de andre verdenene har jeg rett og slett ikke vært god nok, heller ikke nå forsåvidt
  5. supersim

    Det er i motgang det går nedover

    Haha, har ikke vært på forumet her på evigheter. For de som ikke skjønte det var det en spøk. Trym har spilt 1 verden før dette så var ikke noe seriøst. Da trym skulle ha fagprøve og lot meg være igjen alene på kontoen, var det ikke annet å gjøre enn å stacke frontbyene, hadde ikke anledning...
  6. supersim

    V25- historien

    Heskey hustler West side, eller som vi liker å si på sotra : vestsio.
  7. supersim

    V25- historien

    Heisann, gjør som PG på v24, lager en post der vi poster bilder etterhvert som det skjer ting på verdenen. Holde litt steming på forumet, som ellers ser ganske dødt ut. Bare post bilder av random shit. Raskt spm, hvordan i H legger man til bilder på off forumet? aldri gjort det.
  8. supersim

    Tell til 1000 før HP19 annonseres

    113.
  9. supersim

    Godkjent Massetagg

    Takk for svar, gir mening. Skal prøve det ut
  10. supersim

    Godkjent Tidsberegningscript

    Funker denne bra i chrome?
  11. supersim

    Godkjent Massetagg

    Skjønner ikke helt, når blir dette nyttig? Er ganske enkelt å tagge når man har premiumkonto.
  12. supersim

    Smoke Trolls Evry Day

    Men du er pål.
  13. supersim

    Smoke Trolls Evry Day

    Sålangt den gøyeste verdenen jeg har vært med på etterhvert som den har utartet seg.
  14. supersim

    Rate spilleren over

    Fått oss frontbyer nå så nå må folk passe seg.
  15. supersim

    Rate spilleren over

    Unlimited Unlimited Poeng: 164.807 Rangering: 2 Beseirede motstandere: 224.247 (19.) Stamme: O:H Poeng [10/10] Vokser fort å gæli. Ikke noe negativt å trekke på her. Stamme [10/10] Ny stamme her. Ganske solid stamme. Topper ranklissten så kan vel ikke gjøre annet enn å gi 10 poeng. Mye...
Topp