Nylig innhold av suza

  1. suza

    Finnes allerede Søkeresultater

    Tusen takk Grim :)
  2. suza

    Finnes allerede Søkeresultater

    Er det mulighet å oppgradere søkeresultater?? Merker min tålmodighet blir virkelig satt på prøve når jeg søker opp et ord eller spiller og jeg blir henvist til de forskjellige postene som ordet er blitt brukt noe som er vel og bra MEN det står aldri hvor i postene ordet blir brukt eller...
  3. suza

    Faktabørsen

    det kan jo diskuteres , det kommer helt ann på omstendighetene. selvfølgelig tenker folk på deg ;)
  4. suza

    Spørsmålsrunde

    Ebbern , fordi han er rett og slett awesome, og stoler 100 % på han . Hvilken spiller på v13 ville du hatt som dual og hvorfor ?
  5. suza

    v13 - TW Champion - Første runde

    EkteSomale vs another day King Hårek the wise vs Gone ikke helt fornøyd over valgene til hårek den siste perioden men du vil nok vinne denne Parkwood vs Benja81 madrid vs Brødrene Wright S4int Gr3ywh0r3 vs Cod-WaW Knoll og Tott vs king of the rim Benny3 vs The Huntsman Fairy...
  6. suza

    v13 - TW Champion - Diskusjonstråd

    Veldig enig med PB her. Er i den samme situvasjonen. Er veldig få spillere å ta av og det er kamp om de få som er. Det er ikke gøy å adle grått men synes det er mindre gøy adle byer på 1 k . Dettar så laang tid å bygge dem opp. Vil minst mulig spille Sim city :p
  7. suza

    svik og bedrageri velkommen til v 13

    Hver og en må bestemme helt selv, hvordan man vil spille , hvilken stammeman trives best i osv. Det slik at folk flest bryr seg mest om poeng og om å vinne , men hva må man ofre for å komme ditt ? Er det verd prisen? Er lett å tenke hva er best for meg her og nå ,men mange ser ikke helt...
  8. suza

    Zippys venner

    hvem trenger spenning serier når man har sindre og zippy på off forumet :D /me tar fram poppkorn og brus og venter spent på neste episode. HVA KOMMER ZIPPY TIL Å SVARE :eek: http://i166.photobucket.com/albums/u103/wmdkitty/Popcorn-15-Scary-Movie.gif
  9. suza

    Tiden på v13

    Takk for å kalle meg en demon fenrir, så hyggelig av deg :P En demon er iallefall skummlere enn en ulv :cool:
  10. suza

    Zippys venner

    Det hadde vært kjekt om det altids var slik ;)
  11. suza

    Zippys venner

    Må først si at kom inn på forumet for å gi zippy en rød ryktemerke, for jeg har aldri helt likt deg, sorry Pål men du er skyld i det selv. Å når jeg hører om stuntet ditt så ble jeg ikke sjokkert. Så leser jeg innlegge til Pappa Betaler og må si at jeg likte det fikk meg en god latter. Men...
  12. suza

    SMACK VS Deceit Statestikk over krigen

    he he litt lite å gjøre i helga ^^ Neida var en velidg bra oversikt ;)
  13. suza

    Snakk om og ødelegge v11 Dakapo

    Huff sånne rapporter er så feil , utrolig demotiverende. Dersom de absolutt vil ha moralen så får de ha den , men synes der er litt unødvendig å dra ut et spill alt for lang tid. Minner meg litt om da jeg spilte monopol når var liten, når selv om jeg ikke hadde mer penger igjen og hadde...
  14. suza

    Fikset V11 - På tide å gjøre noen drastiske endringer?

    Kunne ikke være mer enig , er lei av rovdrift av offtropper :(
  15. suza

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Tror Grim har en lysende fremtid som privat etterforsker , eller som advokat ^^. Hvem som har riktig får vi nok ikke vite 100%, men en ting er sikkert at ingen kommer til å tørre i nærmeste framtid å skryte på seg noen bragder som de ikke har gjort , pga frykten for offentlig ydmykelse på høyt...
Topp