Nylig innhold av svenna

  1. Top 20 spiller

    Får ikke gitt så mye lyd fra meg sånn som PMS folka faker og nuker meg om dagen:) Har liksom nok med å tagge å rydde området for PMSere:0 Men vi får se hvordan det går fremover da.. Har jo ett hav av fiender å ta byer av :) Meget fin liste dette her!
  2. Våkne!

    Tror ikke det er så forferdelig mye internadling som runinter driver med uten at jeg har sett på statsen. Har vel fått bygget opp litt byer også. Runinter har alltid hatt fler byer enn 176-176.
  3. Top 20 spiller

    Kan noen oppdatere denne? Mange som har falt ut av topp 20 og noen nye der nå:)
  4. Intervju objekter

    Når får vi nye intervju? Kan stille som kandidat jeg :) Ikke sikkert det er så interessangt for de som ikke kjenner meg. Men jeg har faktisk en laaaaang TW historie:)
  5. Faktabørs

    Skal vel mye til å få stacket bedre enn det har blitt hos runinter.. Men det er ikke på runinter dere har fått forspranget synes jeg. Heller andre spillere som er er fraværende fra kontoen sin:)
  6. Faktabørs

    Yey!! Gratulerer! Kan jo hende at dere treffer på litt hardere motstand fremover:)
  7. Ryktebørsen

    Ryktet sier at solaas tok ut 7 adelstog som traff på samme tidspungt på 7 forskjellige byer i dag.. Mulig at det er derfor du er overasket? Oh yeah. Det er jeg som spiller på den kontoen nå:)
  8. Den store rapporttråden!

    http://no5.tribalwars.no.com/public_report/815d19b2081c7e7ca5e431ddc4b8a270
  9. Spørsmålsrunde

    Sikkert alle mann i NB :) SPM:Siden det er så stille... Er det noen som spiller på V5 i helga???
  10. en ny verden ??

    Spent på om det kommer ett godnatt eventyr til i kveld :)
  11. Spørsmålsrunde

    Personlig har jeg ikke hatt så mange kriger mot enkelt spillere her på V5 ennå. Men en jeg har vært borti som har vist skillz er Villarreal. SPM: Hvilket nick spiller jeg på i Night?:)
  12. Spørsmålsrunde

    Corleone2501 sliter nok ikke mest i Night:) Har dere klart å ta noen byer da?
  13. Ryktebørsen

    Har villarreal aksjon på Robsto123? :)
  14. NY Topp 20 stammer

    Ja stemmer.. En glipp der på kladden min gitt.. Rettet opp nå.
  15. NY Topp 20 stammer

    1: Berm Disse kara kan sakene sine. Har jo vært borti lederen i denne stammen på V1 en gang i tiden. Han fører denne stammen trygt og sikkert frem det er jeg veldig sikker på. Klarer de å holde førsteplassen fremover tro? De har gått mellom 1 og 2 plass annenhver dag denne uken. Tiden vil vise...
Topp