Nylig innhold av Syphia

  1. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Mener du meg? :o
  2. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Hva mener du med det da? -.-'' Orker ikke å forklare at jeg ikke er Kurii på forum en gang til... Serr dette irriterer meg...
  3. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Du vet jeg sitter på denne kontoen ikke sant? Jeg har aldri hvert på Kurii innenfor forum.
  4. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Hvorfor gjør du sånn mot meg? Hva har jeg gjort mot deg?!?! I alle år har jeg gjort alt for deg... Og dette er takken?! :o Greit det!.. Dette er siste gangen jeg kommer til å gjøre noe for deg igjen... :mad:
  5. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Kan jeg bare få spørre deg?! Hvorfor i hesikke sa ikke du noe til meg om dette da?! Kunne jo ha hjolpet deg... Trenger ikke å ødelegge ryktet mitt bare fordi du mener du ikke klarer noe...
  6. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Jeg spillte aldri på Verden 1 med riiiux, ikke skjønner jeg hvrofor jeg står som registrert der en gang, men jeg spillte som claydol der en stund :)
  7. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Hei dere, Selina her! Ja jeg spillte på Verden 10 og 11 men hør nøye etter nå! Jeg spillte som riiiux på disse verdenene ja, men på Verden 10 ble jeg adlet, også begynnte Verden 11 der jeg også registrerte meg som riiiux, men da jeg ble adlet der også, ble jeg litt lei av å begynne på nytt med...
  8. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Hun har jo ikke brukt den kontoen før! Jeg mener det, hun har brukt en forum konto før og det er "riiiux" men hun besluttet å ta del som en dual inne på denne kontoen på forum [Syphia].
  9. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Jeg snakker 100% sant til deg grimlock, hun hadde ikke noe med denne saken og gjøre. Ja jeg og Selina deler skype, men for øyeblikket så er det hun som bruker den mest. Vet du kanskje mener at forum-Kurii er samme person som meg og Selina, men nei, vi er ikke en og samme person. Det er derfor...
  10. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Men om du ser litt etter også, så går vi på samme skole.. Fellesforum kontoen Kurii spillte med oss og han skjenner henen så godt, i sammenheng med det at Selina alltid signerer i stammens forum hver gang hun legger ut et innlegg "- Selina // Kurii" Han glemmer mellomrommet hennes.. Det er...
  11. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Jeg er enig :)
  12. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Helt riktig! :) Og nei jeg har aldri hvert dualen til Swissie, jeg hadde min egen konto som het claydol men jeg måtte gi meg for jeg fikk dårligere tid på Verden 1 og ble adlet helt på Verden 2 så tok jeg en pause og begynnte å spille som riiiux på Verden 7 der vi vant :) Etter dette har jeg...
  13. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Ja jeg spiller som Kurii på innogamet, men jeg er ikke Kurii på forum, for da hadde ikke jeg svart på denne kontoen... Jeg er en erlig spiller, men jeg har vist blitt litt gjemmt bort, bla. dualen min som prøvde å beskytte meg og sjule denne tråden, men jeg fant den etterhvert siden en i stammen...
  14. Syphia

    Kurii - Lyver på seg bragder

    Swissie, det var ikke det vi sa. Du fikk melding av den spilleren som er den offisielle Kurii. Men som sagt hun er dualen min på denne kontoen. Han som er Kurii her på forum er ikke Kurii på innogame. Det var dette hun prøvde å forklare deg i den meldinen, vi har prøvd lenge å få tak i han som...
  15. Syphia

    Duplikat Onlinestatus

    Støtter denne saken! Har ikke noe dual for øyeblikket men jeg var dual på Verden 11. Det ble rot når ingen av oss viste når den ene var på så det ble mye rot og mye avbrytelser når en av oss jobbet på kontoen... Så jeg støtter denne saken! Godt forslag jonnernxd :)
Topp