Nylig innhold av tabzrikhrels

  1. TW Champions - Semifinale

    Vifle VS Runinter DONslask VS Reisverket
  2. v1 champions Nye kamper

    Paalodin - Kkire5 Grim Reaper - Knusern65 magic dude - lowenan Serpico - Sau med magesjau Capitan22 - janna radisson -AndyAndy97 black oups - super lol Gullungen95 - Valramn Sir.Hebbe - Lamps Kenn93x -Tkdark2 Gangsta Twitch - scarborough rebirth...
  3. MF takker for seg

    true that :Neutral:
  4. MF takker for seg

    :hmm: ikke bra for ulven sin del
  5. MF takker for seg

    Artig at du sier "dere" hver gang det er noe. Hvis Fosi gjør noe dumt skal jeg alltid ha vært med på det hva? men uansett forskjellen er at jeg har gitt trusler 3 ganger ang v1 tullet ditt, og forlot stammen 1 gang (noe du gjorde også) men alle var visst ikke riktig informert i den...
  6. MF takker for seg

    Skjer dessverre ikke, han informerte TW team at han byttet konto via tickets :) sjekket tickets for 1t siden :)
  7. MF takker for seg

    Kan godt hende ;) men aldri nektet noen å si ifra når jeg er drittsekk og kreve en unnskyldning :) og tusen takk :)
  8. MF takker for seg

    Ja :) ganske passende navn det ja :) men håper nå dere alle er obs på disse spillerne (om dere la merke til dem fra st4b anyways) vil helst unngå at en slik skjebne skjer med andre :)
  9. MF takker for seg

    Bare før jeg begynner, jeg valgte å lage denne tråden for å vise "det sanne ansiktet til min tidligere dual, stian" og for at alle som faktisk var ute etter premien mot meg nå får vite at jeg forsvinner. Dette er skrevet etter hvordan jeg opplevet situasjonen de kan ha andre grunner for alt jeg...
  10. Ryktebørs

    Ryktes om intern ST4B backstabbing mot MF hvor dual er involvert :awesome:
  11. Ryktebørs

    Ryktes at ingen kaller stammen sin baconbanden.....
  12. Ryktebørs

    Ryktes at det ble stekt mye bacon de 2 siste dagene.:hmm:
  13. Ryktebørs

    Rykes at ST4B skal steke Bacon
  14. Ryktebørs

    ryktes at personlige krangler kan tas på pms :hmm:
  15. Ryktebørs

    Ryktes at MF gleder seg til å plukke blomster :hmm:
Topp