Nylig innhold av Tarantella

  1. Pelle oppsummerer V25

    Så kult å lese Pelle! En stor takk til deg for alt du gjorde for stammen og for å være en real og fin fyr
  2. TW-Champions v25 - Semifinale - Omkamp

    ur boy tony - martinsen
  3. TW-Champions v25 - Kvartfinale

    ur boy tony - Deathez - skulle gjerne gitt den til death, men summen av alt ubt har av skills og alt de har gjort for stammen gjør at de fortjener å gå videre. Themis - martinsen - stemmer kun på grunnlag av v25 her, og gir denne til gutta på martinsen fordi de har bidratt godt over en lengre...
  4. TW-Champions v25 - runde 3

    Felmyst - Fluffyneiger Newsted - Donau Black Magic - Maxwell Minger Unlimited - Tarantella - buhu jeg ville komme lengre martinsen - Bohic heskey - Themis Reisverket - Deathez ur boy tony - Ponton
  5. TW-Champions v25 - runde 2

    Fluffyneiger - Grunnmuren Felmyst - King Hakon Donau - SwiftSolvang Newsted - YSLDMB grodi - Maxwell Minger Lord Bobil - Black Magic tarantella - Balle Klorin1 Unlimited - Shaun the Sheep Bohic - Al Bundy martinsen - ZombieFred Themis - marius83 heskey - phsykes1 Shizzle - Deathez Reisverket -...
  6. TW-Champions v25 - runde 1

    Grunnmuren - naitsirk92 Fluffyneiger - Mr.Martin king hakon - Ivers75 Felmyst - ferdinand10 SwiftSolvang - Skullkid Donau - Mandalitten YSLDMB - Lord Torben Newsted - Fini113 Maxwell Minger - svada og de grodi - torilloh Black Magic - alekulv Lord Bobil - thomassodet Balle Klorin1 - Kappa123...
  7. Intervju: Newsted

    Dette var gøy å lese (star)
  8. Spørsmålsrunde

    Trur nok det blir oss. Hvilken spiller utenfor din egen stamme ville du likt å ha med på laget?
  9. Hvor er dette?

    1 kartet 2 toppmenyen 3 byoversikt
  10. Smoke Trolls Evry Day

    LOL (clapping)
  11. Intervju av Themis

    Må si jeg lo godt da jeg leste intervjuet av "Mari" i og med jeg visste hvem det egentlig var. Syns du levde deg mistenkelig godt inn i rollen da.
  12. Hønsebataljonen vant!

    Grattis og vell fortjent!
  13. Finale i TW-champ v23

    Kamikaze vs Hønsebataljonen :)
  14. Faktabørsen

    Det er planen dessverre
  15. Faktabørsen

    Fakta at vi slutta ja, og det var pga idioter som skifter side og idioter som spionerer. Gidder ikke spille når det er sånn
Topp