Nylig innhold av The Bird

  1. Ryktebørsen

    Okay :hmm:
  2. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg befinner meg en eller annen plass IG:hmm: Noen som vil passe på meg om dette ryktet skulle være sant? (giggle)
  3. Spørsmålsrunde

    De kan angripe? :eek:(nerd)
  4. Tha rise and fall (and rise again??).

    Trist at kontoen min blir voldtatt, men skjønner egentlig frustrasjonen til Mikkel. Vet ikke sakens innhold, men makan til passiv leder i Henry skal man lete lenge etter.
  5. Gratulerer Grim! :)

    Grattis (kyss) You're the best there is at .no. (clapping)
  6. Fantasy Premier League

    Den superkule skypechatten? :O I'm in! :awesome:
  7. Ryktebørs

    Ryktes at jeg skal kosespille litt på V1 - I WIC. :cool:
  8. Ryktebørs

    *Bird prøver å gi Mikkel ryktepoeng, men det gikk ikke* Da må man heller hylle Grimmi offentlig:awesome: Men altså, Mikkel.. Scar gjorde et bra valg han :P Forlot et synkende skip til en stamme som fungerer. Be nice and give him some creedz (clapping)
  9. Statestikk over krigen

    Heia WIC:off topic:
  10. Backstabbing i BOL-regi

    Så bra at jeg ikke er i noen av stammene på V1 da, og at synspunktet mitt er fra et nøytralt tilskuer ståsted. ;)
  11. Topp 20 spillere

    1 vigdis Dama kan adle. Helt vannvittig adle tempo. 2 GeirS78 Mikkel. Sjefen over alle sjefer. Guden over alle guder. He is kinda cool. yersh. 3 Henry001 Litt stille, men kan når han vil som alle andre. 4 Geir Andreassen Aner ikke 5 jks6 Mikkel's bitch. Neida, joda, neida.. Kanskje. En lat...
  12. Backstabbing i BOL-regi

    Jeg tipper han mener arrogansen din Scar, og at det kanskje muligens finnes mye av den i BOL. Just sayin
  13. Ryktebørsen

    Nei jeg befinner meg fremdeles på Tellus du.. :rolleyes:
  14. Ryktebørsen

    Ryktes at jeg har gått under jorden, og at jeg trives der.. (party)
  15. Topp 20 spillere

    Kult at du lager liste. Synd du ikke vet så mye om meg :cry:
Topp