Nylig innhold av the corona men

  1. Besvart V15, innstillinger og annonsering

    helle support fra norge burde gå av, makan til strutser skal du se langt etter det eneste dere gjør er og stikker hodet dere under sand når dere får trøbbel, og vær gang noen faktisk klager truer dere enten med og banne eller perm banne ip'ene, og ja , om dere faktisk hadde giddet litt mere en...
  2. Faktabørs

    skal robert spille ;D??;D
  3. Faktabørs

    i mitt hode :)
  4. Faktabørs

    fikk kan være enige og at selv om jeg er best i verden og -t-h- er en kjempe stamme, så ender det som regels med at en eller annen spiller før noen nukes og adlels på besøk og når vi fini lå i dette fine territoriumet for slemme gutta frA Myth lå de i korta at det komme til og skje noe...
  5. Faktabørs

    maybe i trolled you by a troll ;D? joda er her jeg, og snart er du i min rekkevidde, da blir de noen adels tog og 10-20 byer mindre ;d
  6. Faktabørs

    robert, vi liker og gi bort byer så dere ikke bli lei dere for vi adler alle sammen, så derfor må vi late som vi ikke er uslåligge derfor gir vi noen byer her og der til folk :) du burde trye de :)
  7. Ryktebørs

    neh, var jo jeg som gjorde jobbe kjære deg :)
  8. Ryktebørs

    90% av tida satt jeg så neppe lille kjære deg :**
  9. Ryktebørs

    du har som regels en tendels til og bli adlet, så ser deg nok iikke innen topp 20 på neste hp (giggle)
  10. Kommentarer/spørsmål til runde 7

    veldig awesome classic :) ha sånn vær gang,start med 9k hadde heller ikke vært så værst ;D? men ja elsket denne runden :)
  11. Faktabørs

    fakta er at verden kan avsluttes snart :O for drama vinner jo uansett
  12. Faktabørs

    fakta er at vi stiger fort nu :D så får da bare ta 1.plass snart :rolleyes:
  13. Besvart HP8

    Hei og hå :) når hp7 er over, kommer hp8 rett etter det eller blir de pause fra hp'ere? håper at hp8 kommer så fort hp7 er over :) så lurte på om dere veit når den kommer :))
  14. Faktabørs

    neste natt :O
  15. Faktabørs

    fakta er at jeg leaver drama kl 01.32 og drar til alone <3 here i come ;D we can't stop
Topp