Nylig innhold av the cr

  1. Topp 25 - Spillere

    Redigert inn! :))
  2. Topp 25 - Spillere

    Ignorer dårlig bruk av bb koder ^^
  3. Topp 25 - Spillere

    Får prøve meg på en slik topp 15 liste, lenge siden det har blitt gjort av meg selv og denne tråden har begynt og ruste så viktig og få kicka denne opp litt. Tar bare topp 15 dessverre. PLASS NR 1 RaM77 STAMME: ODA Her sitter da Ann, gjort det lenge også. Spilt alltid solo og klart seg...
  4. Faktabørsen

    Fakta er at Aurora har mista litt knist :(
  5. Spørsmålsrunde

    Det kan stemme ja :) Vi får se nå da, vi gikk i seier mot Bermuda. Spennende nå :) Men huske og vidreføre spørsmål nå ! ;)
  6. Spørsmålsrunde

    Heheh :) Rebell spiller med andre ord. Morro.. Første gang vi faktisk spiller mot hverandre. Alltid vært på lag vi. ^^
  7. Spørsmålsrunde

    :) Hvor mange er på Aurora kontoen, spiller Rebell fortsatt?
  8. Ryktebørsen

    Ryktes mer aktivitet på lord swag om dagene :)
  9. Topp 25 - Spillere

    Skal se om jeg får rotet meg til en også. -Chris
  10. Prisutdelinger v18

    Nå er dette v18. Han har ikke imponert mye her. Sikkert derfor det blir slik. Ingen tvil om at RUAB er en god leder, men nå som jeg nevnte så er dette v18 forum og da er jo selvfølgelig v18 relativt.
  11. ODA vs v18

    13rev fighta litt smått. Men ga seg tilslutt stakkars.. :( For 1 uke sia elns.
  12. Et spørsmål til Nice.

    Kom igjen annmeld det. Kjør på. Flere her som gir blanke i den situasjonen. Jeg har ikke sett bevis engang jeg personlig. Er imot personangrep. Men er ikke vits og ta opp det temaet hver gang man logger inn i forumet. Fins da grenser.
  13. Et spørsmål til Nice.

    Nå må dere slutte og sutre så fært. Jeg tar avstand fra det Whoop har gjort. Men og sutre så langt etterpå blir for mye altså.
  14. Ryktebørsen

    Godt du har oversikt over ODA ser jeg. MD har bidratt med kv absolutt. Men ikke han som har bidratt med mest :) MD is love, MD is life.
  15. Ryktebørsen

    Haha, sykt hvor mye dere beundrer MD ^^
Topp