Nylig innhold av The mathS

  1. Rate spilleren over

    Serigala Poeng: 176 Rangering: 1208 Beseirede motstandere: 1 (1502.) Stamme: Poeng: Pop betyr ikke alt, men dette er nok en 1/10 Oda: 1, dette er nok desverre en ener også 1/10 Plasering Sikkert bra denne, ikke mange sterke konkurenter, men kanskje ikke gode adels offre 7/10...
  2. Faktabørs

    kanke skjønne det, selv har jeg gjort oppdrag og feila grovt og ligger på rundt 150
  3. Faktabørs

    Nope, å gjøre "oppdragene" i starten som du tjener mer ressurser enn du taper er ikke poenghoring, men smart
  4. Faktabørs

    Fakta er at det ikke stemmer, folk har jo forskjelliger metoder de mener er best, og hvordan de skal spille for å være størst mulig om 2? måneder
  5. Ryktebørs

    Det ryktes at den såkalte RNG ledes av småunger, ta en tid og få bekreftet det
  6. Ryktebørs

    Japp, er nok det
  7. Morsomme meldinger

    Emne Venneforespørsel fra **** Sendt 17.04.12 02:00:41 **** vil gjerne legge deg til sin venneliste Klikk på følgende link for å gå til vennelisten. Der kan du godta eller avslå forespørselen. » Venner morsomt at andre plassen kjører på medaljer: Emne Du har blitt fjernet fra **** sin...
  8. Latterlige innstillinger

    jeg er enig det er en svært mager trøst, trøsten er at Evans klarte å fjerne denne muligheten
  9. Faktabørsen

    jada..
  10. Faktabørsen

    da har vi fått no11 første by og det må da være rekkord med en slik speed :P Noen som vet noe om det
  11. Latterlige innstillinger

    Ekans, kan du ikke vise hvilke medaljer du har? :)
  12. Ryktebørsen

    Ja, men selv med 0,9-1.0 kan mann kjøpe seg til seier, og de andre gir deg også en sterk fordel mener de som børr bli hvis noen i det hele tatt skal bli 1. Marked 1.0-1.0 2. Halvvering av bygningstiden 3. Umidelbart med 10min igjen 4. 20% ressurser bonus
  13. Hvor er det du spiller på v1 hvilken account?

    Hvor er det du spiller på v1 hvilken account?
  14. Diskusjon rundt v11

    Synes det hadde vært enormt kult med en verden hvor dual/co-play ikke er lov sp det blir mer mann mot mann, hva med stammegrense på 120, men uten stammebytting?
  15. Lord Imp

    jeg sliter uansett :P
Topp