Nylig innhold av The Vigilante

  1. The Vigilante

    Topp 25 spillere - v27

    Flott liste <3
  2. The Vigilante

    Gråbyer galore

    Fint at dere i teamet kjemper. Trist å se at det nesten er nytteløst, latterlig at Inno ikke skjønner at vi ønsker en verden med gråby hav igjen. Å få inn flere spillere er uansett vanskelig, men hvorfor ikke bare gjøre de som fortsatt er her mer fornøyde? Tror ikke Inno skjønner hva strategi...
  3. The Vigilante

    Faktabørsen

    Takk takk Tore, alltid deilig å få skryt for noe man ikke har gjort :) <3 Jostein, ikke bli sur <3
  4. The Vigilante

    Informasjon og instillinger

    Strålende! Virkelig herlig når brukernes forslag blir hørt på! :)
  5. The Vigilante

    Diskusjon Verden 27 - Ønsker

    Da skal nok jokkegutt satse skikkelig på .no ja
  6. The Vigilante

    Besvart Velkommen Strat

    Begynner å miste tålmodigheten ovenfor nye cm nå. Aktivitetsnivået er lavt, oppdateringer kommer seint og det er vanskelig å forstå flere av beskjedene som blir gitt. Jeg ønsker ikke å være en person som sprer negativitet, men jeg føler jeg har rett til å reagere slik det er nå. Tror flere og...
  7. The Vigilante

    Diskusjon Verden 27 - Ønsker

    Kunne ikke vært mer enig^ +Chaosisalex sitt forslag og om flere gråbyer har jeg skreket om i alle år! Give me some barbz <3
  8. The Vigilante

    Event

    Fått beskjed på .net
  9. The Vigilante

    Forumet vårt

    Dette blir bra! Leicester er champions <33333333 Du starter på en lykkens dag (party)
  10. The Vigilante

    Tell til 1000 før HP19 annonseres

    76-.
  11. The Vigilante

    Konkurranse ! Ny - Viktig !

    Nå har det seg slik at jeg gjerne vil ha premium poeng til Kate Upton, siden jeg ikke får tilbake The Vigilante brukeren min som har byttet navn over til Ram78.. Jeg trodde jeg kunne lage en ny bruker med The Vigilante nicket, siden ingen bruker det for øyeblikket - men det har ikke gått så bra ^^
  12. The Vigilante

    Konkurranse ! Ny - Viktig !

    Hei, jeg liker premium poeng :) Støtt en fattig russ (dette er en russeknute - å tigge som russ)
  13. The Vigilante

    Besvart Er det noen igjen her fra starten av TW?

    Jeg er her fortsatt, har vært her siden starten <3
  14. The Vigilante

    Ny (10.000) Telletråd ERMAGADD

    6813
  15. The Vigilante

    Tell til 1000 før HP19 annonseres

    51 - Kanskje
Topp