Nylig innhold av Tjallabajs

  1. Srsly!

    Doesn't look like you're gonna get any activity in this forum at the instant^^
  2. Videresendt, Inno Notisblokk pr.by

    Støttes enda mer! :)
  3. Ryktebørs

    Er dette en måte å unngå sannheten? Fungerer dårlig ihvertfall. Hver gang noen i IB-fam. har fått noe imot seg, svarer de med at 'det bare var tull', 'skjønner dere ikke en humor?' osv. Virker som om det er den eneste måten IB-fam. svarer for seg, med noen unntak som faktisk svarer med...
  4. Ryktebørs

    Kan vel forklare denne nærmere, med 2 meldinger som ble sendt til RNG-medlemmer ;) Betyr dette at IB-fam. er så desperate etter å vinne krigen, at de truer til seg medlemmer fra fiendene sine? Hmm... :p
  5. Besvart Priser på premium

    Fordi beta-servere kun er test-servere, og restartes med jevne mellomrom. Derfor blir det dumt å ta full pris når den restartes fortere enn vanlige servere ;)
  6. Stammer: Adels-vinner

    Go Easy! :D
  7. Forslag til intervjuobjekter

    Legg merke til at han sa 'aktuelt', og ikke 'uaktuelt' ;)
  8. Milepæler V6

    Overlegen? Fortell meg hva som var så 'overlegent' med det jeg skrev der? Eneste jeg påpekte, var at ingen brukte den gamle milepæl-tråden, ettersom den inneholdt troppe-milepæler.
  9. Milepæler V6

    Har jeg sagt at det ikke skal være 100k ODa milepæl? Eneste jeg nevnte, var at forrige milepæl-tråd ble 'stengt' fordi den inneholdt troppe-milepæler, og ble mindre og mindre aktiv av denne grunn. Tror du burde lese poster nøyere før du poster, mister ;)
  10. Milepæler V6

    Forrige milepæl-tråd ble 'stengt' av forum-brukerne da den inneholdt troppe-milepæler ;)
  11. Skriv noe om spilleren over ;)

    Owned? :o
  12. Forslag til intervjuobjekter

    Hadde vært fint om du kunne fulgt opp med intervjuet som ble startet av Are :)
Topp