Nylig innhold av tobbid99

  1. Ryktebørsen

    Ja, Kreiz. Vi er ikke helt perfekte vi heller, men Jimmy var ett engangstilfelle siden gutta på panda hadde beef med Jimmy fra før. Poenget du kan lære her er at folk vil backstabbe deg når du gjør det mot andre (Holy Sword, Kano, Failfish osv). I tillegg har du litt salt problemer og er en av...
  2. Ryktebørsen

    Kjørte på med siste toget, men løp inn i en stack. Det er litt vanskeligt å gå for flere byer uten adels:confused:
  3. Ryktebørsen

    Skjønner at de gjorde det jeg, hadde ikke orket å ha deg som leder;) Edit, teit å skrive flere på rad:D: Backstabben var vel bare Karma som kom og bet deg i ræva:confused:
  4. Ryktebørsen

    Pfft, Brum klarte jo å ta en by, men kanskje han bare er en bedre spiller enn deg;)
  5. Ryktebørsen

    Er det saltet som kommer ut:eek: Når du mister byer til meg sier vel det mer om deg enn meg:p
  6. Ryktebørsen

    Ryktes at Kreiz mister byer like fort som han tar byero_O
  7. Faktabørsen

    Syntes det er litt shady at support spiller på verdenene. De får jo vite om fiendens internadlig før det skjer, og kan bruke det til å få enkle byer. Sånn jeg forstår det står det i reglene at internadling (i alle fall noen typer om ikke alle) skal sies ifra om så man ikke blir banna:rolleyes:
  8. Faktabørsen

    Ja, jeg kan jo prøve. Alltid gøy med litt banter på forumet, men kua har et poeng. Skal prøve å ikke dra det for langt nestegang, men det er jo litt gøy når kreiz tuller det til:p
  9. Faktabørsen

    word, du har vel et poeng. Peace gutta, i'm out:cool: (stikker på ferie så måtte få ut litt shitpost før jeg drar)
  10. Faktabørsen

    Er Kreiz så skamfull at han ikke tør å poste mer her??:eek::eek:
  11. Faktabørsen

    Det er dette jeg fryktet for livet. Jeg forlater dere nå og håper jeg blir husket:( På den andre siden ser dere meg sikkert om 5 min for å shitposte mer:p
  12. Faktabørsen

    Nå bare tuller jeg her altsa, men hvis det ikke er ønsket med litt banter og bitching så skal jeg respektere deres ønsker og forsvinne fra forumet:(
  13. Faktabørsen

    Hva er morroa med det?:D Ikke hver dag man får så god grunn til å flame en av de beste;)
  14. Faktabørsen

    Nei, fulle apekatter er noe jeg liker like mye som inkompetente motstandere:p
  15. Faktabørsen

    Jeg ble ikke stacka din fulle apekatt. Ja, MARIUS ble stacket, men vant jo readlingskrigen mot kreiz så det viser jo litt skills. Skal gi kredz til kreiz at han stoppet aksjonen vår på brum, men her stopper det positive. Att han ikke forstår at vi vil bli stacket når vi aksjonerer flere ganger...
Topp