Nylig innhold av tokenrunde

  1. Spørsmålsrunde?

    Sutring fordi dere bruker flere poster og lengre innlegg om ting som ikke har med tråden å gjøre, eller spørsmålene :) Tilbake til tråden : tokenrunde har nok sikkert ikke skills :eek: (sier jo litt om de 4 som var 5 spillerne han små knuffer med i sør) Hvorfor synes noen det er greit å dolke...
  2. Spørsmålsrunde?

    Det var da svært hvor sår vi var da :( Når noen i stammen begynner å miste byer så er det bare å kaste de ut ifra stammen, flotte holdninger og godt å se det trygge fine sammholdet dere har. Jeg brukte tråden til å besvare spørsålet om hvor lang tid det kom til å ta før jeg tok en by i øst, noe...
  3. Spørsmålsrunde?

    Vel ifl statsa så har han allerede tatt flere byer ifra de :), bare tiden vil vise om det blir flere. Hvilken stamme i topp 5 er den neste til å gå i oppløsning?
  4. Spørsmålsrunde?

    Ingen, dvs ingen til slutt. Tror denne aksjonen er en desperat handling fra InVi for å dempe kamplysten til HAHA, noe som ikke kommer til å skje. Har v16 endret seg i en uventet retning? og hvorfor...
  5. Rate spilleren over

    burn: Poeng: 587.128 poeng - Bra poengsum men har byttet bruker så basert på poengsumen er dette 9/10 ODA: RANK 1 - Stor front og har vært under kraftig angrep. Første plassen på både ODA og ODD 10/10 Plassering : Ligger utsatt til med stor front 10/10 rykte: Usikker på hvem som sitter på...
  6. Topp25 Spillere

    God og utfyllende liste :) Robert tar seg alltid litt ekstra tid når han skal skriver slike lister!
  7. Top 20 spillere

    Skal være litt aktivitet, og nå synes jeg jommen i meg det er blitt litt bedre også :) Flott med oppdateringer på slike lister, eneste er at det mangler noen fra stamme nr 3 eller 4 på listen.. Flott liste btw! :)
  8. Top 20 spillere

    Flott liste :D. Er fortsattinnforenrunde vettu!
  9. Top 20 spillere

    er det ikke greit å holde en viss form for aktivitet på forumet?? :D
  10. Spørsmålsrunde?

    ikke snøring dessverre... hadde ikke Mike Will Made It slutta på v16?
  11. Spørsmålsrunde?

    helt klart, det er derfor det er så mange som vil ha en bit av deg :) Synes du verden og forumet har tatt seg opp litt nå?
  12. Top 20 spillere

    Bra tiltak :), skal skrive en liste selv etterhvert også. Rep gitt!
  13. Ryktebørsen

    Ryktes at det blir mer aktivitet her på forumet fremmmover :)
  14. Spørsmålsrunde?

    Egentlig veldig vanskelig å velge ut en spesiell spiller som neste topp 10 spiller til å ryke ut av topp 20. Det kan bare gjøres ved kvalifisert gjetning eller ved å sjekke beliggelse. Jeg velger å gå for borrriss basert på beliggenheten i fronten, men nå har vel HAHA og InVi ren front mot...
  15. Spørsmålsrunde?

    Det er vel uten tvil meg som tok en runde.. Farmer du mer eller mindre på denne verden enn på tidligere verdner`?
Topp