Nylig innhold av tonjepus

  1. Ryktebørsen

    Ryktes at HeLLoWeeN er litt for glad i gråbyer
  2. Ryktebørsen

    Ryktet verken bekreftes eller avkreftes. For alt vi vet sitter Tonjepus enda i en hule langt oppe i fjellene, uten tilgang til verken pc eller internett.
  3. The Bird - BNP

    Takk for omtanken birdy:LOL: Jeg har likt å være forvillet turist sammen med dere på v4!
  4. BB-koder fra kart

    Aha, takker:)
  5. BB-koder fra kart

    Dette scriptet fungerer ikke lengre hos meg...
  6. Simon eller Simen?

    Simon!
  7. Takk for meg

  8. Besvart Ny funksjon? - Rykte

    Vil det si at om alle går på en spiller og gir denne spilleren 100- så kan denne spilleren heller ikke rangere andre?:p
  9. Takk for meg

    Fuglen da, jeg har jo sagt at det ikke kommer på tale! Hvem skal jeg nå kverkulere med til jeg stuper?:O
  10. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Zippy, jeg har ikke tenkt til å nedverdige hele situasjonen med å kommentere alt det ubetydelige du kommer med her. Skjønner ikke hva i all verden du holder på med, eller hva du prøver å få ut at situasjonen- og hvordan du kan rettferdiggjøre ovenfor deg selv at det er verdt det. Du kan si så...
  11. Fred på .no i forbindelse med tragedien i Oslo

    Skam... Jeg skammer meg over dere som bruker så mye energi på å argumentere mot en enkelt handling, som skal gjøres av respekt for så utrolig mange mennesker i vårt kjære Norge, som har fått livene sine ødelagt og for mennesker som har mistet livet. En enkelt handling som ikke koster dere noen...
  12. *fikser hjertet til fuglen* <3

    *fikser hjertet til fuglen* <3
  13. Koordinatskript

    Støttes!
Topp