Nylig innhold av Trine tøff

  1. -NB- bryter aliansen med BERM

    Vet du hva BGM du er så falsk at jeg blir kvalm av deg. Men gratis
  2. Top 20 spiller

    Monster you did it again. Råbra liste , er alltid en fryd å lese det du har skriver :)
  3. Topp 20 spillere

    He he du kan jo håper vennen :p Jeg kan nok ikke tillate at han spiller dø, han gjør jo en så god jobb nå ;) Pluss han er trent opp, til å bare høre på meg :D
  4. Ryktebørsen

    Rykte sier at Varg V prøver å skjule troppene sine for meg .:D men jeg fant noen av dem tilslutt :p
  5. Skriv noe om spilleren over ;)

    tenkte å gjøre denne tråden litt mer seriøs :p Spiller over Myh er egentlig ganske fersk i tw gamet , men alikevell har ho satt større spor etter seg en mange andre som har vært her noen år. Ho har hatt flere forskjelige kontoer opp gjennom v5 og ho har jobbet seg oppover og vist sin...
  6. Skriv noe om spilleren over ;)

    spillern over meg ,tror han må vite alt :p han mistet i går dagensangriper :D
  7. Skriv noe om spilleren over ;)

    spillern over er en litt for ivrig farmer :D blir ikke noe igjen til naboene :p
  8. Skriv noe om spilleren over ;)

    begge spillerne over meg må vel være tw værste spammere :P
  9. Skriv noe om spilleren over ;)

    spillern over vet jeg desverre ikke navnet på han ennå :( , men skal nok snart få lurt det ut av han ;) Monster en dyktig leder som vet hvordan man skal motivere folk. Dyktig spiller med et utrolig flott cluster som jeg missuner :) å nei monster du får ikke lov til å...
  10. Det gøyale tar alltid en slutt

    Kommer til å savne deg :(<3 Jeg blir nesten arbeidsledig jeg nå , når jeg ikke lenger trenger å mate deg :(
  11. Patetiske berm

    La oss heller vise hva vi kan ved å spille folkens , enig kommer dere aldri til å bli så la oss heller vise hva vi kan i gamet :) det er der det betyr noe ;) lets see some more action and less taking ;)
  12. Patetiske berm

    bgm75 du liker det å slenge ut dritt, har du spurt de spillerne du har ramset opp om de føler at de ble tvunget ? jeg har ikke hørt at noen av dem har sagt at de følte seg presset dersom spillerne i BERM hadde følt det slik ville ikke den ha funger så bra som den gjør :) det er viktig...
  13. Fra BERM til PMS, og resten av verdenen!

    Altså bgm75 , nå ønsket fugla alle god jul også kommer du med denne kommentaren , det var ikke fint gjort av deg. :mad:
  14. NY Topp 20 stammer

    hadde kanskje vært fint med en ny liste siden den har forandret seg :)
  15. Historien om en stamme

    Så utrolig bra skrivi monster, jeg venter spent på fortsettelsen ;)
Topp