Nylig innhold av TrippleS

  1. TrippleS

    Ryktebørsen

    Ryktes intern konflikt inni PUSH:eek:
  2. TrippleS

    Spørsmålsrunder

    JAAAA!! i dette tempoet tar det minimum 300 dager før v38 er ferdig... Litago sjokolademelk eller Tine Sjokolademelk?
  3. TrippleS

    topp 10 spillere

    I noentilfeller møter man tropper eller spilleren dodger ikke. Det er det samme hos barbs. av og til er det bare en spiller som er gått grå og troppene er fortsatt i byen etter byen er grå.
  4. TrippleS

    topp 10 spillere

    vil påstå at internadling ikke pleier å ha så mye motstand heller.
  5. TrippleS

    topp 10 spillere

    med andre ord: PUSH internadler og adler gråbyer, NTC adler gråbyer og internadler?
  6. TrippleS

    topp 10 spillere

    Det er vel ikke noen andre som ønsker å prøve seg på å lage en liste? :) Er alltid koselig å lese om topp hva andre mener, så hadde vært fint om flere kunne lage lister.
  7. TrippleS

    Ryktebørsen

    Du snakker om dramaet, men igjen så var det du som startet med denne posten her istede for å ta det på melding. Jeg startet med å legge ut ett rykte som ble sann og noe fakta.
  8. TrippleS

    Ryktebørsen

    dere adla 11 barb byer for å bygge cluster til de som skal internadle dere? merkligste jeg har hørt. Dette tilsier jo at dere ikke har slutta gjør det ikke? Etrius vant v36 det er grei, men der var vi og flere av de store kontoene også innaktive. Eneste grunnen for at du overlevde på v35 var...
  9. TrippleS

    Ryktebørsen

    Da kan jeg begynne med å forsvare min egen post litt. den faktaen jeg skrev, var ikke rettet mot Konrad, men mot DEG Mathias. Jeg regnet med at dere begge på Etriuss forstod dette, da det faktisk kun er DEG Mathias som er kjent for å gi opp da han er under hardt kjør. Etter dette kan jeg jo...
  10. TrippleS

    Ryktebørsen

    ryktet sies at Etriuss blir internadlet da han ikke klarte å stå imot NTC lengre. Fakta skal da sies at dette ikke var noe spessielt overaskende med tanke på hvem som spiller på kontoen.
  11. TrippleS

    topp 10 spillere

    venter fortsatt på denne listen! :) kommer den snart? ^^
  12. TrippleS

    topp 10 spillere

    ingen flere som ville lage lister? virker nesten som at jeg prøvde å lage litte granne mer liv i v38 forumet ikke hadde noe effekt:(
  13. TrippleS

    topp 10 spillere

    1: -Coller: Her spiller Herman og John, og det er ingen overraskelse at disse ligger på rank 1. De som spiller på denne kontoen her er rutinerte spillere, og er de beste spillerne i start-up på .no. De har en tidens til å bli litt slappe når man kommer til end-game, men foreløbig så har de ikke...
  14. TrippleS

    topp 10 spillere

    Regner med alle vet hvordan denne tråden fungere, så kjører bare på! Vet denne tråden burde ha vært laget for lenge siden, men tenkte det kunne være greit å få litt futt på v38 forumet igjen, så jeg lagde denne posten da. Jeg kommer til å legge til en liste selv iløpet av helgen, men håper det...
  15. TrippleS

    Rate spilleren over V38

    Rastatown Poeng: 9. plass med 204.255 poeng Kommentar (7/10) Ligger på 9. plass med 204k poeng, noe som han gjør det greit når det kommer til poeng. Dette er en spiller som har hatt en stabil poeng vekst gjennom hele v38 hvor ca 50% av byene som han har tatt har vært spiller byer. det blir...
Topp