Nylig innhold av ugle99

  1. Bak masken til Cllect

  2. Bak masken til Cllect

    Disse argumentene dine mot at han er en svak spiller motsier jo seg selv :) Hvis han er en svak spiller som du sier ville han jo valgt den letteste veien til seier, så hvorfor gå fra en komfortabel posisjon i den nest? største stammen til en utsatt posisjon mot en allianse mellom 2. og 3. plass...
  3. Bak masken til Cllect

    Så det som gjør en spiller svak er at han spiller for egen vinst? Overrasket over at ikke de såkalte spillerne med bein i nesa ikke har satt kontoen sin på slett enda siden disse kun spiller for andres vinst.
  4. Bak masken til Cllect

    Oi dg44 og olve på samme side o_O Jeg gir dere 8 dager før allianse/iap/hvadetnåerslagssamarbeidderehar går i vasken
  5. Bak masken til Cllect

    Har hørt noen rykter før om at du kommer med mye bs på forum og nok en gang beviser du det. En kjapp tur innom TW-stats og man ser at Oxcyder ble med i SDS en time før SB ble med i Cllect.
  6. Bak masken til Cllect

    Så det du prøver å si er at dere erklærte krig mot Collect uten å bryte iap? Må si dette var en meget bemerkelsesverdig taktikk... Hvordan skulle så denne krigen kjempes? Hvem som klarte å farme mest??
  7. Spørsmålsrunde

    Det som skjedde var at SDS begynte å spille mer skittent enn gatene i India Vil SDS og HBT bli alliert?
  8. Premades

    Ja sant, hvis noen er keene på å sende meg noe langtidsstøtte kan jeg nuke for dem med alle mine tropper ;)
  9. Premades

    3STB ser sterke ut
  10. Spørsmålsrunde

    Hvorfor klarer ikke Pettulf å skjønne det enkle konseptet med å stille et nytt spørsmål etter at en selv har svart?
  11. Spørsmålsrunde

    Man mister sin moral når man ikke lenger handler etter sin indre bevissthet og samvittighet. Hvorfor klarer ikke United å holde nullen?
  12. Så mye for en "Super Allianse"

    @Olve *kremt* dg44 *kremt*
  13. Spørsmålsrunde

    Den har allerede startet Hvem er mest dritt på topp 11?
  14. Prisutdeling

    Mest respekterte spiller 1 ZombieFred 2 Keiser Favoritt spiller 1 Lillegutt 2 Mufasa Ukens beste PnP / forumposter 1 Bobilen 2 Pettulf Mest "hatet" spiller 1 Radisson 2 Kalou Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25 1 TIG3R 2 RUAB Mest respekterte stammen krigsmessig 1 HBT 2...
  15. Spørsmålsrunde

    Ctrl. hadde fortsatt eksistert med JoaKing som leder. Ctrl. hadde rekruttert HankVH og brutt alliansen med ORM. De nye alliansene ville vært: Aristo og ORM vs. SW4G, CTRL., Xion/4PLAY, JFF og NATO. Storebrors internadling hadde ikke fått så stort fokus og overalt på forumene hadde det vært Jato...
Topp