The Unnamed 5. Jun 2012 Ville da sagt at du bør legge meg til på skype (andreas.d93), sånn at vi kan snakke litt om det
The Unnamed 29. Mai 2012 var på v10, var ikke aktiv nok til å klare meg over start nivå, + det er jo ikke en plass der en kan starte på nytt.
var på v10, var ikke aktiv nok til å klare meg over start nivå, + det er jo ikke en plass der en kan starte på nytt.
sindick 1. Mar 2012 tsja, du vet meg og serier orker ikke stalkingen Men nattetid for små gutter som meg nå, så snakkes :*
tsja, du vet meg og serier orker ikke stalkingen Men nattetid for små gutter som meg nå, så snakkes :*
sindick 27. Feb 2012 hehehehehe.. ser på serier online så orker ikke alt tytet av stalkerene på skype. Du vet hva jeg mener orker ikke og være populær med deg når ser på film liksom :*
hehehehehe.. ser på serier online så orker ikke alt tytet av stalkerene på skype. Du vet hva jeg mener orker ikke og være populær med deg når ser på film liksom :*
Hakkespetten 13. Jan 2012 Skjer med 0 skypesnakking da? Vil spille SHC imot deg (Stronghold Crusader that is). jei er nob