Nylig innhold av Villarreal

  1. Villarreal

    Verden 40!

    Vanskelig å få folk skikkelig engasjert, og kun spille litt. Spesielt om man er vant til å gå "all in". Jeg har prøvd, og det har fungert dårlig. Går i en måned eller to, også kommer hverdagen og biter en i rævva. Gjerne når det også skjer litt av hvert ingame. Da rakner det fort :)
  2. Villarreal

    Verden 40!

    Hjelper lite. TW har i en årrekke vært for dårlige med rekrutteringen, og basert seg på at gamle spillere skal holde ut. Nå er det for seint. De fleste av oss lever litt andre liv enn man gjorde for 10 år siden, og da strekker ikke TW til i det tidsskjema :)
  3. Villarreal

    "Vinnerkontoer på .no" er oppdatert. God jul, folkens. :)

    "Vinnerkontoer på .no" er oppdatert. God jul, folkens. :)
  4. Villarreal

    Sånn. God jul :)

    Sånn. God jul :)
  5. Villarreal

    Oversikt: Vinnerkontoer på .no

    Da er tråden oppdatert fra V24 til V32, minus V30. En del endringer i toppen.
  6. Villarreal

    Hehe. Tenkte jeg skulle innom å oppdatere den vinnerlista da.. ;)

    Hehe. Tenkte jeg skulle innom å oppdatere den vinnerlista da.. ;)
  7. Villarreal

    Faktabørsen

    Fakta er at TW.no forumet ser ut til å dø en sakte død?
  8. Villarreal

    Hei.

    Hei.
  9. Villarreal

    Faktabørsen

    På tide å komme med en ny liste eller noe liknende, Bobil. Spamkvota er brukt opp nå, så trengs påfyll ;)
  10. Villarreal

    Hyggehjørnet!

    Kom over denne i går, som jeg synes var ganske vittig: https://www.youtube.com/watch?v=2S1YotG5ai0
  11. Villarreal

    Faktabørsen

    https://www.youtube.com/watch?v=bSfpSOBD30U
  12. Villarreal

    Topp 25 spillere!

    Fantastisk liste :)
  13. Villarreal

    Rate spilleren over

    Stifler Poeng: 66.848 Rangering: 11 Beseirede motstandere: 117.513 (20.) Stamme: TR0LL Dette er Stor Løve? Poeng: 8/10 - Bra poengfangst sålangt. God start, og henger svært bra med i toppen. OD: 8/10 - Fin ODA, selv om den har kommet i stor byks, noe som kanskje tyder på store troppetap selv...
  14. Villarreal

    Besvart Velkommen Strat

    Det spørs vel hva de krever det. Første skritt på veien må vel være å utlyse noen stillinger, sånn at folk faktisk søker. Det bør ikke være verdens største jobb. Har ikke lyst til å være så kritisk i starten, da jeg håper Strat kommer inn her og gjør en god jobb, men litt mer synlig aktivitet...
  15. Villarreal

    Besvart Velkommen Strat

    Hvem modererer forumene sa du? En av prioriteringene burde være å få på plass et nytt team, nye folk med en ny giv. Jeg forstår at det kan ta litt tid å sette seg inn i ting, men samtidig så er det alarmerende at ingenting skjer. Å få på plass noen nye moderatorer og slike ting bør ikke...
Topp