Nylig innhold av vorin3

  1. v7 skype chat

    vorin3
  2. Ryktebørs

    det kom jo som en gigantisk overraskelse :D trodde nesten han hadde det nå :p
  3. Krigs Erklering til RNG & Noobs

    (yawn), kan noen vekke meg når man slutter å skrive bullshitt her (tråden er jo stappet med det, inkludert topic navnet)
  4. God jul og godt nytt år

    fra IB håper jeg :p
  5. DNA og akdm vs Honkie

    året er ikke over ennå smarten ;). flere og flere slutter eller skifter stammer.
  6. DNA og akdm vs Honkie

    smyger oss ikke. vi erklærte krig mot DNA og AKDM ikke lenge etter dem AKDM og DNA erklærte krig på Honkie. så vi har jo hvert med nesten hele veien. hvorfor røve honkie for æren for at dem failer. er jo tross alt jul ;):jkul:. (dette var en gave til DNA, AKDM (utslettelse) og...
  7. Lots of paranoid luuuuuuv

    liten søvn og missførståelse med det som står nederst hver gang du skriver. uansett same shitt
  8. Lots of paranoid luuuuuuv

    Kenn jeg er boler. Himawe. og nei som du sikkert husker hadde bol på seg rng ib osv for en tid siden. dem takler det bra og tror vi hadde gjort det like bra eller bedre om vi hadde fått rng ib burn osv på oss ;)¨¨ Svertekampanjen er ikke mot bol generelt, men mot glitter. Sverte...
  9. Lots of paranoid luuuuuuv

    hahahaha. nå tror jeg du bør tenke før du skriver paalodin. Makan til bullshitt hakke jeg lest på lenge
  10. DNA og akdm vs Honkie

    Helt alene :|. har jeg mistforstått noe eller :D
  11. Lots of paranoid luuuuuuv

    OMG. hva prøver du å bevise kitty. Hatet ditt mot bol er klart ja. Men en svertekampanje som enhver utenom deg har sett har failet kraftig. Kenn MD og granny i kjent stil. vrir og tukler med det vi skriver, dere failer til gangs denne gangen også. spion eller ikke. spionen vil...
  12. Ryktebørs

    hvor og hvem skal jeg angripe?
  13. stammen BuRn

    MD og kenn -.-. blir dere aldri lei av å diskutere tåplige ting
  14. Ryktebørs

    du sa ikke det så nevnte det for deg :D
  15. Ryktebørs

    Ikke lyv nå du :d vet du hadde gjort mye for å se en krigserklæring mellom BOL og RNG.
Topp