Nylig innhold av Vv0lv3r1n3

  1. Vv0lv3r1n3

    Lekasje fra BOL forum - SANNHETEN

    Gadd ikke lese det lange innlegget. Trøtt. Vil bare si følgende; Sup, Chrk? :razz: Long time, no siege.
  2. Vv0lv3r1n3

    Beste verden?

    I min høyst subjektive oppfatning så var det utvilsomt V2. Hvis jeg skal gi en delvis objektive begrunnelse så må vel det være fordi det var en verden med ganske varierende maktbalanse, for det aldri ble stagnering av frontlinjene før mot slutten. For ikke å nevne at innstillingene var elsk...
  3. Vv0lv3r1n3

    J.F.F fam. - RUAB's slaver?

    Woah, RUAB på forumet? Kult! Står til? :) Dette er underholdene lesing. Fortsett! Forresten, dersom du har noe konkret IG bevis for at Zippy har betalt premiumpoeng for spionering så anbefaler jeg at du rapporterer det til support, da det bryter §8. Siden vi vet hvor glad du er i å finne ut...
  4. Vv0lv3r1n3

    Diverse guider om alt mulig

    Kanskje, kanskje ikke. Vet jo aldri før man prøver :)
  5. Vv0lv3r1n3

    Diverse guider om alt mulig

    Høres ut som mye unødvendig arbeid for noe som kanskje ikke ender med å være nyttig... :o Er det ikke noen av dere som trenger en dual for.. nja, en times tid?
  6. Vv0lv3r1n3

    Diverse guider om alt mulig

    Jeg skulle gjerne tatt en kikk gjennom UNI sitt guideforum ( eller tilsvarende ). Noen mulighet for det? :)
  7. Vv0lv3r1n3

    Besvart Tw Stats - Upassende reklame?

    Vil tro at en del foreldre ville reagert på noe sånt. Reklame fungerer ved assosiasjon. Det at den reklamen dukker opp er fordi mange som er inne på V2 på TWStats også klikker inn på slike nettsider. Med "mange" så mener jeg selvfølgelig Screto. Og litt meg. Det er selvfølgelig bare tullball.
  8. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Nei... men du trenger det jo ikke heller :)
  9. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Jeg er fortsatt på V1, under mitt opprinnelige navn Grimlock, hvor jeg for øyeblikket nyter en tilværelse som en gråbyhore. Spiller også på .net, men kommer ikke til å starte opp på noen ny verden. Med guider, antar jeg du mener triks og teknikker o.l.? De jeg har skrevet ligger linket til i...
  10. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Sikter du igjen til denne mailen? Jeg vil tro de fleste med litt mellom øra, som du sier, som leste forrige sommer fikk seg en god latter av måten du greide å - bevisst? - mistolke den mailen.
  11. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    @Dim: Overraskende, og morsom, statistikk over antallet ex-OliCo/A2 medlemmer i AriCa på slutten! Dine ville, og ubaserte, påstander om V2 post-Rome får meg til å fnise. Jeg trenger ikke skrive flere vegger, når du ikke greier å svare på de forrige :) Selv om... for en som ikke bryr seg om...
  12. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Du ser gråbyene, vi valgte å se mulighetene for å flytte oss rett til fiender. Jeg skulle gjerne se hvor du mener at folk i AriCa har sagt noe som får det til å virke at deres spekulasjoner har stemt bra. Hvis du bare hadde latt være å si idiotiske ting - som vel å merke er vanskelig for...
  13. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    @Hanse: Hehe, ja, jeg husker du ikke var store gutten. Min konto, derimot, var på det tidspunktet rundt 120k. Lillegutt! Jeg skal ikke si noe på at det ikke var subjektivt, men - annet enn den lille feilen på hvem som faktisk stiftet AriCa - så tror jeg ikke det var noen regelrette faktafeil...
  14. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Jeg ble litt utålmodig på slutten, så droppet å nevne navnet på noen stammer etter at -Rome- forsvant. Det var nesten litt synd med hvordan SaD endte, kunne jo vært interessant med en litt mer samlet motstand på slutten. Det var nok meg som kom inn som KV der etter hvert ja, og som sendte de...
  15. Vv0lv3r1n3

    Farvel, AriCa

    Takk. Nå, til diskuteringa... Hehe, morsomt, Hanse :) I hvilken grad dere plutselig mistet mange medlemmer, eller om det var gradvis skal jeg kanskje ikke argumentere. Selv om dere hadde en grei gjeng med kompetente spillere igjen - og rekruterte jo ganske mange nye spillere. For eksempel så...
Topp