Nylig innhold av Wemonster

  1. Historien til V2

    Hehe, kildene der er fra litt forskjellige parter ,men det er skildret litt av det gammle av Domini, resten er jo i arkiver som TW stats så er ikke noe spesielt viktig å få med seg.
  2. Hehe, skulle bare mangle.

    Hehe, skulle bare mangle.
  3. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Vi er fortsatt ikke ute etter meninger i denne delen av forumet, iallefall ikke slik tråden har utviklet seg nå. Synes du det er riktig å starte tråden på den måten som blir gjort her? -Wemonster
  4. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Kan godt være det, men igjenn Intervjuene skal være en mulighet til å skryte litt og dele noe av det man vil uten å få masse dritt etter seg. Referer nok engang til v1 intervjuene hvor finder og venner intervjuer hverandre, om dem er uenige isvarene så må man poste dem uten å kunne legge på sin...
  5. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Tenkte Grimlock måtte komme med Svarene sine ja, bare hyggelig det :) Uansett, hvis Renegade spurte selv om å bli intervjuet, ja det er greit nok det, men man forventer å få spørsmål hvor man kan svare på konkrete ting, gjerne skryte litt av seg selv for engangs skyld uten at det blir...
  6. Verdenskrigen - En oppsummering

    Isåfall ville de være 100% sanne, og da hadde ikke vi hatt noe å utse på det... -Wemonster
  7. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Blir vel stille nå, endelig en tøff moderator som tør å si meningen sin, desverre står alle de svake sammen på den letteste siden, men blir vel værre nå som Flere har belyst dette med negativ ladd intervju eller vinkel som du sier Forcas. Håper iallefall ting endres på forum, og shanks, du er en...
  8. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Er så enig med Forcas, er som å lese mine egene poster :) -Wemonster
  9. Verdenskrigen - En oppsummering

    Jepp, er vel greit det. Men å leve på det etterpå er bare merkelig. trekk 1 uke tilbake før Elite ble oppløst, da er tallene meget intresanne... -Wemonster
  10. Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

    Vel, Ex-Con :)
  11. Verdenskrigen - En oppsummering

    Nei, men når en Konto er satt til sletting så går det jo 4(?) dager før den er borte da :)
  12. Forslag til intervjuobjekter

    mhm, så det først i ettertid. My bad ;) -Wemonster
  13. Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

    Poenget mitt er at folk blir utrolig lett manipulert. Som jeg sa i inlegget mitt ovenfor, Shanks starter tråden veldig negativt og det har en STOOOR betydning for intervjuet videre. Det er en kjent sak at han fyller alle poster med propaganda, Lur men for dristig mener nå jeg. Shanks er en lur...
  14. Verdenskrigen - En oppsummering

    Vel, denne tråden er grei i og for seg, men det er to ting som ikke stemmer her. Og skryte av byer som er tatt etter slettede kontoer er en feil ... Og oppmusmere krigen vil egentlig si og ta de store hoved trekkene MENS krigen på gikk. ikke etter. Skal jeg oppsummere WWII da så...
  15. Historien til V2

    Bare om det er noen som er intrisert : Histrien til Domini, og hvordan Torqumada kom til makten følger også med :) Liiiiink :)
Topp