Nylig innhold av Zabellepuz

  1. Zabellepuz

    TW- champ semifinale!!

    haha stemmer på deg selv faktisk:P men en annenting, til dere4 i semifinalen LYKKE TIL! måtte den beste vinne:)
  2. Zabellepuz

    TW- champ semifinale!!

    Gruppe 1: Starboy - Gullungen95 Gruppe 2: Bismarck - Elina
  3. Zabellepuz

    TW- Champ: Kvart finale!!!

    Gruppe 1: Bismarck - Backtoback Gruppe 2: Rivercity - Gullungen95 her er det vanskelig, ikke opplevd gullungen før, River har jeg opplevd, irriterende i forsvar, men ikke imponerende i angrep. så stemmer derfor på gullungen, det lille jeg har sett er jeg imponert av Gruppe 3: Morrow -...
  4. Zabellepuz

    faktabørsen

    Fakta er at to stammer begynner å bli irriterende rett før (evt akkurat rett etter) jeg sender adelstog, finner jeg ut at en eller annen har adla den, dere som er mindre enn meg burde passe dere, for jeg vil spise dere når jeg kan, dere som er større, hver snill da, flere som vil vokse:P
  5. Zabellepuz

    TW- Champion 8 dels

    Gruppe 1: roust - backtoback Gruppe 2: Starboy - Happybaldhuy Gruppe 3: Travelle - rivercity Gruppe 4: Ludo-Champion - gullungen95 Gruppe 5: uSenZe - Bismarck Gruppe 6: Arno dorian - Elina Gruppe 7: Morrow - Raskemenn4444 Gruppe 8: Long dong - Ilolkoko - egen kamp
  6. Zabellepuz

    TW- Champion casual 2 diskusjonstråd

    for min egen del stemmer jeg på de jeg ahr sett noe av eller hvem jeg har snakka med. om det står mellom feks en som jeg krangla med før og hadde jevne kamper med som har stått stile noen uker nå i sommer (aka ferie) og en som har vært feks dritt og nedlatende er valget lett:) nå er ikke det...
  7. Zabellepuz

    TW- Champion casual 2 første runde!

    Gruppe 1: Sandvik1 - BackToBack Gruppe 2: Traveller- death zyklon Gruppe 3: Happybaldhuy - kimandrew Gruppe 4: Sypon - Rivercity Gruppe 5: Ilolkoko - zoom63 stemmer ikke her da jeg bare ville stemt på meg selv Gruppe 6: Maske - Elina Gruppe 7: Pantarei - Starboy Gruppe 8: Legacy - Long...
  8. Zabellepuz

    faktabørsen

    nja, er gøy, men jeg tror mere på at noen i begge stammer lager en utbryter stamme som vil funke, noen andre lager stammer som ikke vil funke og at vi blir splitta litt igjen for siden det ikke er endgame er det heller ikke noe å tape på å se hvor mange som er villig til å bytte stamme:) men...
  9. Zabellepuz

    Topp 20 spillerer

    skrev det bare fordi jeg ville ha aktivitet, orker ikke enda en liste, var ikke gøy sist og nå vet jeg ikke hvem halparten eller har ikkeno å skrive om dem, kanke bare skrive *nick* ligger på * plass ikke sett noe av i krigen eller jeg mener ikke det er en leseverdig liste iaf
  10. Zabellepuz

    Rate spilleren over

    skriv ned den eller evt si det til noen i stammen, om du tok over som tilfellet er her har du muligens ikke byttet og da har en i stammen enda pw til accounten og da kunne du kommet inn igjen:) men blir mere grått å adle og gjør 0 for stammens rang, klart oss evigheter uten deg så er ikke et...
  11. Zabellepuz

    Topp 20 spillerer

    kan sikkert skrive en om ikke du vil, i så fall varsle ig, men ser helst at ane gjør det for r ikke god X)
  12. Zabellepuz

    Casual 2 - WySoSe VS. All others

    altså sier ikke det er feil, du må jo ta grått siden du ikke kan taannet, men vil ikke si du er bedre enn outlaw og "dere tok byen" jeg tilhører ikke Outlaw, jeg er i Victorius dragon og feks grått der er minimalt, første byen jeg tok var vel på 70 poeng og abdre på 25 ute på rimmen der man...
  13. Zabellepuz

    Casual 2 - WySoSe VS. All others

    takker, men er jeg som er dragen:) jeg mener at for at man skal se hvordan krigen går er det fiedne adlng som er viktig "jeg tar masse grått, vi er best" det funker ikke vet ikke hvem som er best men den som adler fienden er best^^
  14. Zabellepuz

    Casual 2 - WySoSe VS. All others

    snart skal den lille dragen bestemme seg for side, det er skummelt, et feil valg og det kan være katastrofalt X)
  15. Zabellepuz

    Casual 2 - WySoSe VS. All others

    know, og vet Outlaw gjør det også og det er bra^^
Topp