topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Hurra!!! Nok en verden hvor man rekruterer seg til seier (no)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hadde måttet bli slik og Fruity hadde ikke nølt med å godta avtalen som Paris laget med Ds.de

Vi i Paris satt med jokern og kunne muligens ha vippet pinnen andre vei hvis vi hadde ønsket det, men denne barbaradlingen til Fruity mangel på "krigslyst" fikk endret vårt syn på å gå over til deres side.
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke hva du snakker om at dere satt med jokeren. Men jeg var borte lenge før jeg fikk med meg de siste dagene. Sikta vel egentlig til de som gikk fra Fruity og over til fienden. Skjønner ikke poenget med det. Er bare feigt synes nå jeg.

Men gratulerer til dere andre i ds. Ha en fin sommer :)
 

DeletedUser

Guest
Aner ikke hva du snakker om at dere satt med jokeren. Men jeg var borte lenge før jeg fikk med meg de siste dagene. Sikta vel egentlig til de som gikk fra Fruity og over til fienden. Skjønner ikke poenget med det. Er bare feigt synes nå jeg.

Men gratulerer til dere andre i ds. Ha en fin sommer :)

Hvordan tror du at en stamme skal fungere uten en aktiv leder som plutselig forsvinner?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror egentlig ikke Ds hadde noen spessielt aktiv leder heller, bare så det er sagt. Det var vel mer det at dere ga opp.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hertugen Bradolf Pitler var ikke aktiv, men baron og leder i den forstand, Brian Clough hadde vel gjerne den beste aktiviteten blant alle på hp?
 

DeletedUser

Guest
Hertugen Bradolf Pitler var ikke aktiv, men baron og leder i den forstand, Brian Clough hadde vel gjerne den beste aktiviteten blant alle på hp?

Ikke bedre en JFF når vi var på topp, er jeg ganske sikker på. Men gjennom hele hp til sammen, ja.
 

DeletedUser

Guest
Ikke bedre en JFF når vi var på topp, er jeg ganske sikker på. Men gjennom hele hp til sammen, ja.

Må jo huske på at han var helt alene på kontoen i forhold til dere som var 3-4 på samme konto :)
 

DeletedUser

Guest
Må jo huske på at han var helt alene på kontoen i forhold til dere som var 3-4 på samme konto :)

Her gikk praten om aktiviteten, ikke om aktiviteten ift. hvor mange duals kontoen(e) hadde. Men imponert over Joakim er jeg. :)
 

DeletedUser

Guest
Smårart :)

Bare et eksempel: Du kan ikke putte 60 fotballspillere mot 1-2 spillere i en kamp og forvente at de 1-2 spillerne skal vinne, selvom de er verdens beste :p
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Smårart :)

Bare et eksempel: Du kan ikke putte 60 fotballspillere mot 1-2 spillere i en kamp og forvente at de 1-2 spillerne skal vinne, selvom de er verdens beste :p

Mtp. kontoer, eller personer på en konto? Det som skjedde når JFF gikk under var jo at 20-30 kontoer (DS.de og Fruity) gikk mot en konto (JFF). Dog var JFF fire stk, mens de andre var 30 kontoer (sikkert 50-70 personer).
 

DeletedUser

Guest
Smårart :)

Bare et eksempel: Du kan ikke putte 60 fotballspillere mot 1-2 spillere i en kamp og forvente at de 1-2 spillerne skal vinne, selvom de er verdens beste :p

Du vet, nå argumenterer du faktisk for oss på JFF, og ikke mot oss:

Det fantes 4 spillere på Just For Fun. Meg, Chris, Heine og Olvedn. Og som det er blitt sagt, så spilte Joakim solo. Men hva med de andre i DS.de (som stammen het da) og Fruity? Jeg vet ikke om du vet dette, men for å få bort oss, gikk Fruity og DS.de sammen og angrep oss. De to stammene hadde da 5 millioner poeng til sammen, mens vi hadde 800k poeng. Fruity og DS.de bestod av rundt 30 (?) kontoer på den tiden, og på flere av de kontoene spilte det mer enn en spiller.

Så for å konkludere, er jeg enig med deg når du sier at man ikke kan putte 60 (i dette tilfellet rundt 30 utenom duals) fotballspillere mot 1-2 (4) spillere i en kamp og forvente at de 1-2 (4) spillerne skal vinne, selvom de er verdens beste. Sier ikke at vi på JFF var verdens beste (kanskje utenom Chris) btw.
 

DeletedUser

Guest
Hertugen Bradolf Pitler var ikke aktiv, men baron og leder i den forstand, Brian Clough hadde vel gjerne den beste aktiviteten blant alle på hp?

Det er jo ikke akitiviteten til lederen jeg snakker om, men aktiviteten som leder. Du skjønte vel det? :p
 
Topp