Spørsmål/tilbakemelding til verden 23

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
maks. forhold angripere : forsvarere inaktiv
Casual angrepssperre ratio Aktivert, 20% basert på laveste poeng

står to innstilliger som er ganske motsigende da. Hvis dette ikke endrer seg er jeg ferdig her på .no.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Hører rykter om at % er fjernet??
Må virkelig komme en annonsering snart, det er ett live spill. Hva jeg skal gjøre om 5, 15, 50, 300 minutter avhenger av regelen. Det er en ganske stor endring så kjekt å vite hva slags server jeg faktisk spiller på.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
For meg endrer det seg fra at INGEN kan angripe meg til alle i 10x10.
Er imot 20% men det må komme noe info..
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nå var jo den regelen i utgangspunktet ikke ment å være der, så ikke noe å klage på.

Likt for alle
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Det har jo litt og si, hvis noen har vist at den faktisk ikke skulle være der, og noen har trodd den skulle være der?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
De innstillingene som ble lagt ut på forum, viste at den ikke skulle være her. Det er også de innstillingene man følger. Det ble fjernet på samme tidspunkt for alle og ingen visste at den kom til å bli fjernet når den ble fjernet. Så det er fortsatt likt for alle. Tilfeldig hvem som finner ut av det først, men alle som ser på kartet så fort det er gjort, ville oppdaget det rimelig fort.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ok så de har altså gjort om på Paladin våpen, sist jeg spilte så gjorde paladinvåpen at man fikk minimum 30 i lojalitet senkning.

Takk for svar, da lærte jeg noe nytt :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Nei shit, ikke palavåpen, men bonus fra slottgreiene som var tidligere tror jeg
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Koselig å få høre benja81 :)

Skal sies at det angrepet overrasket meg godt og, men fikk opplyst at under eventet slottsbeleiring kunne man få et inventar som øker lojalitetssenkingen med 5 i 48 timer.
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Hvis dette er tilfellet, burde jo det stå i rapporten? På lik linje som det gjør når man bruker f.eks øks bonusen fra eventen..?
 
Topp