Verdens forslag

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Jeg ser at både v 29 og 30 (som jeg kjenner til) Er begge dominanse verdner.

Hadde det vært mulig og få en verden der man trenger skatter for å vinne. Slik som v 13 var F.eks?

Dette er en gøyere måte og spille på evt king of the hill (funker kanskje bedre på hp) Men hadde vært noe og prøve.


Synes vanlig dominanse kan bli litt kjedelig er liksom rett fram ^^


-MVH- Nicehunter
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skyter inn litt ting jeg også.

Jeg spiller for tiden veldig casual på grunn av jobb. Det er alikevel litt morsomt å følge med på TW, og bygge deff for å irritere folk. Det jeg har reagert litt på er den korte informasjonsfristen for åpning av en ny verden, i tillegg til dårlig informasjon rundt det. Før kunne man finne flust av reklame på de nettsidene som var poppis på den tiden, for eksempel 123spill eller 1001spill(ja, jeg er oldschool). Hvor har det blitt av bannere, irriterendes pop-vinduer og annet med informasjon om tw generelt? Selv så visste jeg lite om V30, jeg fikk først vite om den da det stod "forhåndsregistrer til V30" når jeg logget inn på kontoen min. Er ikke det litt feil for en spillende spiller å finne ut av ting på den måten, når Inno er ute etter å trekke mest mulig folk? Korrekt meg gjerne, men jeg ser ikke informasjon på fremsiden til tribalwars.no. Må man skumme forumet får å finne ut av ting, eller hva er det som skjer? Not to mention at det var feilinformasjon vedrørende innstillingene.

Summert opp:

- Dårlig informasjon (Benytte fremsiden av TW, rundskriv, flere plasser på nettet for reklame etc.)
- Lenger tid fra info til serverstart.
- Kjøpe adelsmenn? Uff, det er et dårlig PR triks gitt. Fin måte å ta knekken på siste rest av de som spiller tw.
- Responstid på tickets er vel ikke heeelt optimalt ut fra hva jeg har hørt. Hva skjer?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Forum er på vei! De som har rettigheter må bare få rompa i gir først :)

Ellers er jeg veldig enig i dine ideer Kenneth, håper det er noe vi kan jobbe med :)
 

Pineapple Trees

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Det har vært litt dårlig kommunikasjon til tider. Vil presisere at det ikke er kjøp av adels på v30, det er kun pakker.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
#Pineapple

Blir det ikke som en vanlig verden, bare at man kan kjøpe mynt?

Takk for update, Chaosisalex. Er det noen mulighet for at vi kan få en tilbakemelding på om ting blir utbedret til neste verden? Da tenker jeg fra vi spillere får informasjon til oppstart.
 
Topp