Stenging av V28

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
V28 har ikke nådd kriteriene og ingen vinnder der enda.
God påske.!
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hei,
V28 har ikke nådd kriteriene og ingen vinnder der enda.
God påske.!
Jo,V28 hadde innfridd vinnerktiteriene på alle hold,dere satte v28 i fredsmodus etter det,så etter lang tid uten å stenge V28 helt,gikk en spiller grå,og så kommer dere nå å påstår at V28 ikke har innfridd vinnerktiteriene er direkte smålig
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det samme som Aurora beskriver skjedde også på V27. Alle vinnerkriterier ble oppnådd og serveren ble stengt. Etter 15 dager gikk Storebror grå.

Vanligvis ville det ta teamet maks en dag å stenge, nå klarer de det ikke på 3-4 uker.
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel,dette vil gjøre at mange med meg forlater tribalwars sine spill på den norske serverne.
Og det har ikke vert gjort noen adlinger på V28 etter 5.mars,pga fredsmodusen.
Synes det er trist at TW skulle ende opp på denne måten
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nystartet verden på .net nå. Nord-øst på w93 is the place to be. Komma komma.
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Og vi venter på en uttalelse fra Strat,og fremdeles er siste adling på v/28 5.mars....
Spes siden V28 fremdeles står i fredsmodus :p

Beklager,men jeg synes at spillerne på Tribalwars behandles direkte hånlig..
Fysj og fysj....
 
Sist redigert:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Foreslår at teamet går en lang runde med seg selv og virkelig tenker igjennom om dette er noe de har tid/mulighet/ønske om å fortsette med.
Av det lille jeg har sett ved å følge med på forumet virker det som om de ikke gjør noen verdens ting utover dirkete ordre fra IG.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Hahaha, her i den gamle suppa er det fortsatt så fantastisk dårlig ledelse? :D Det er jo gledelig å se at ingenting har forandret seg :D

Er jo helt fantastisk om en verden har blitt satt i fredsmodus og en spiller i mellom tiden har gått grå, haha. Er sjelden innom forum lenger, men jeg får meg alltid en god latter over alle feilene til teamet, noe nytt hver gang:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel,det er fredeligere uten hatretorikken som gjorde seg gjeldende før ;)
Men nå vil de norske serverne snart dø ut,pga ikke tilstedeværende CMs på TW og TW2 sine Norske servere,er like greit det,egentlig,så kan man spille på .net,der ting er mer funksjonelle :)
 
Topp