faktabørsen

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Har vert så jamt før også, men det er alltid noen som bytter side, og da blir det klar leder igjen. Sånn sett har vel tilnærmet alle som er igjen vert på begge sidene, og da tar jeg ikke med det faktum at JFF og outlaw er tidligere allierte.
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fakta er at to stammer begynner å bli irriterende
rett før (evt akkurat rett etter) jeg sender adelstog, finner jeg ut at en eller annen har adla den, dere som er mindre enn meg burde passe dere, for jeg vil spise dere når jeg kan, dere som er større, hver snill da, flere som vil vokse:p
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
C2 er den mest krigssky verdenen jeg har vert borti. Når jeg for en gangs skyld velger å spille litt der igjen tar det over 24h reise til nærmeste gråby. Betyr dette at vi snart får en gråbyprosent på under 10?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Casual er ikke den mest givende verdenen nei, men greit tidsfordriv når man ikke har tid til vanlige verdener, men vil leke litt av og til.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Fakta er at v25 er over og v26 er over... Eneste verden igjen da som ikke er over er casual 1 og 2 :D

Så får nok se endel nye fjes på cs2 :O Med mindre v27 kommer snart!

-A
 

BigAndLittle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
upload_2017-6-4_14-36-17.png

Fakta er at jeg hadde latterlig lite å gjøre i går :p
 

Vedlegg

  • upload_2017-6-4_14-35-38.png
    upload_2017-6-4_14-35-38.png
    25,9 KB · Sett: 6

BigAndLittle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Casual 1 kan du ikke komme inn på lenger, men casual 2 kommer du inn på ved å tape. Eller når jeg tenker meg om er kanskje den også stengt nå
 
Topp