Ryktebørsen

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Grunnen var vell at han var dritt lei av alle person angrepene og alt hatet han fikk, uansett om at han ikke gjorde det han skulle på slutten, så gikk mange til angrep mot han og kalte han mongolid osv...
Skjønner godt at han tokk det valget han gjorde, for å få slutt på den verdenen så fort som mulig uten noe press fra haters!

Har sett endel meldinger han har fått fra medlemmer i MK ( nevner ikke navn)
Men noen av dere er en gjeng med duchbags, virkelig! Dette er et spill, ikke vits og hakke på en person som kanskje kan påvirke personen...
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Og backstabb sier du?
Du hadde vell allerede startet internadlingen før jimmy forlot gjorde du ikke?
Morsom du Jon.
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Da burde du VIRKELIG se meldingene han har skrevet til ene på Sofia the first kontoen, det var på grensen til mobbing. Nå vet jeg ikke hva folk har sagt til Jimmy, men jeg kan garantere at han ikke er noe bedre selv. Og nei, jeg hadde ikke starta internadlingen før han leava, jeg hadde claima noen byer fordi han gav bort hele Sinzyk kontoen og 20 av sine egne byer til Elite. Du har virkelig ikke peiling på hva du snakker om, TIG3R.
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Å joda, så tog før jimmy logget på i det hele tatt!
Kan hende det ikke var fra deg, men inc tog var det.
Forskjell på å si at mann jukser enn at man blir kalt innvalid og mongolid av foeskjellige personer!
 

Don Jon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
54
Å joda, så tog før jimmy logget på i det hele tatt!
Kan hende det ikke var fra deg, men inc tog var det.
Forskjell på å si at mann jukser enn at man blir kalt innvalid og mongolid av foeskjellige personer!

Var ingen incs fra meg før han byttet stamme nei. Men folka i stammen så på det som backstabbing før han bytta stamme, fordi han gav byer til Elite.
Han sa ganske mye mer også, tror du vet det dersom du følgte med. Skal aldri kalle noen for mongolid osv, det er jeg helt enig i, men Jimmy er dessverre ikke mye bedre selv.
 

DeletedUser

Guest
tumblr_myozq4Q8Ip1sr1lf3o2_500.gif

Rykter om at tidligere Xandor tar opp forsvarstillinger en plass på v29.
 
Topp