Ryktebørsen

l2pn4b

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
33b18bbc19441c61f7e528fa0ecad169.jpg
 

Lucky luck

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
131
2 daga stillhet, takk for respekten kara! Sette pris på det, men dykk trenge ikkje og helde stillheit for meg lengre, e berre og bruke forumet igjen :)
 

kano-kari

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Ryktes at Nice ikke er så flinke til å innadle spillere, så DK viser sin barmhjertighet ved å hjelpe dem :)
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ryktes at inadlinga av Larsix ikke heller går helt strøken... men TPT stiler iallfall opp ;)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Vi fikk litt hjelp idag selv med oppryddinga vår <3 Alltid hyggelig med litt uventet hjelp :D
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Ryktes at IzYaBoi håper Nice fortsetter å kaste bort nukes på han, håper han kan fortsette strikken på dagens forsvarer. 3 på rad nå :p
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Ryktes at backstabbingen som skulle finne sted i dag 00:00 ikke gikk så bra? Hadde egt vært fint å høre Kreiz sitt synspunkt, evt andre som var innblandet da jeg egt ikke visste mye om det, bare håndterte (forhindret) det...
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Ryktes at backstabbingen som skulle finne sted i dag 00:00 ikke gikk så bra? Hadde egt vært fint å høre Kreiz sitt synspunkt, evt andre som var innblandet da jeg egt ikke visste mye om det, bare håndterte (forhindret) det...

Må nesten poengtere her. Jeg har hørt det fra deg og flere nå. "Han skulle backstabbe kl 00:00". Altså, det viste ikke vi engang. Vet ikke hva han skrev til dere, men vi viste ihvertfall ikke noe om det.
 
Topp