En stor takk til CM

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
https://gyazo.com/f1924c41c06dca459d64f590896dcc45 eksempel fra v18.

Den gyazo'en sier vel sitt om at det var en mal man fulgte inn mot end game, burde ikke være noe problem i dagens TW heller. forstår godt frustrasjonen, og når det var endgame maler man fulgte før, så bør det være mulig å lage et nytt oppsett. v18 forblir vel den siste verdenen som ble ordentlig stor, hvertfall som .no verdenene utvikler seg, skader ikke å foreslå verden med større gråbyspawn, kanskje ikke like mye action i starten, men folk får bygd seg opp, og kan bli større fights enn det vi ser nå. har ikke spilt .no siden v27, men tror ikke så mange tar til forumet uten grunn. Synes du burde se på mulighetene til å endre ting Ole. er vel ikke super mye du får gjort, men er ganske sikker på at en endgame mal ikke setter sinnene i kok hos Innogames :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
En drepende langsom endgame på mine to siste verdener var utvilsomt en av de mange årsakene til at jeg valgte å slutte.

Det er ekstremt demotiverende å adle byer som ikke forsvares, og man ikke møter noen form for motstand.

Spesielt for de som kjemper om å holde på sine rangeringer som de har jobbet seg opp til etter en utfordrende midgame.

Du er allerede tappet for all energi, og i endgame skal du tappes for all glede.
Observerer en fin symmetri i at earlygame handler om at du skal tappes for alt av penger.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Vurderer å slutte helt på No. Grunnet alt dette tullet. CM som jobber mot oss samt et support team jeg knapt har sett. Bare for å toppe det så faller kvaliteten på TW rett ned i dass med færre spillere og at alle som søker på tribalwars.com førest direkte til TW2 noe som igjen gjør at færre finner TW ''1'' som er 10 ganger bedre en tw 2. Ser på UK og PT (portugisisk) samt BR (brasil) SOm alt er mellom 15-18k faktisk er portugisisk størst :| anyway pointe er det samme hvordan greier det å ha så mange folk når vi ikke greier å få inn mer en 400 folk på en nystartet verden? Hva kan vi lære av dem?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Eller jo jeg gjorde det tror du missforsto poenget midt her ^^
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Vurderer å slutte helt på No. Grunnet alt dette tullet. CM som jobber mot oss samt et support team jeg knapt har sett. Bare for å toppe det så faller kvaliteten på TW rett ned i dass med færre spillere og at alle som søker på tribalwars.com førest direkte til TW2 noe som igjen gjør at færre finner TW ''1'' som er 10 ganger bedre en tw 2. Ser på UK og PT (portugisisk) samt BR (brasil) SOm alt er mellom 15-18k faktisk er portugisisk størst :| anyway pointe er det samme hvordan greier det å ha så mange folk når vi ikke greier å få inn mer en 400 folk på en nystartet verden? Hva kan vi lære av dem?

Hvilket tull? CM jobber for Innogames, og har en del ansvar knyttet til den jobben. Jeg tror ikke arbeidsgiveren din hadde likt om du prata skit til absolutt alle kundene som kom innom butikken på en dag(om du er/hadde vært en kundebehandler/1linje support). Det Tranx'ern kan gjøre er jo å ta videre ting vi er mindre fornøyd med, forslag og annet, og vise oss en besvarelse (ja/nei/kanskje) sånn at vi faktisk ser det blir gjort noe. Er fremdeles noen spillere igjen som helt sikkert har en del på hjertet.

Som tidligere nevnt, så har de landene du ramset opp en god del flere innbyggere. I tillegg, så er det kanskje litt mer attraktivt å starte på en engelsk-talende server om man ønsker å flykte fra....f.eks .no :p. Det som er litt morsomt er jo at tw.no hadde veldig mange aktive spillere helt i starten (v1-v3(?) ) før ting begynte å gå nedover.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Igjen isterer megh selv

''Hvorfor tenkte jeg ikke på det? Eller jo jeg gjorde det tror du missforsto poenget midt her ^^'' når det kommer til at det er flere folk der.

Var virkelig ikke poenget midt at det bodde flere folk i di landene.
 
Topp