Faktabørsen

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Frapa var jo personen som var på når nuksne blei sendt uten ram og katas -_- hadde det vært meg hadde jeg tatt på meg skylden for det ja men nå er det slik at jeg ikke var på, Tok også opp det med frapa ^^
gjentar bare med hva jeg skrev isted via sitatet under.
Hvis det er slik at FRAPA ikke har all kunskap innen dette spillet, og ikke kan forsvare seg eller angripe skikkelig. Så blir det DIN jobb til å lære dualen din opp i dette (hvis du kan det). Og derfor vil alt som blir gjort på din konto (uansett om det er deg, eller din dual) gå ut over deg/dere på kontoen.
Ha litt selvrespekt å slutt å gi all skylden på dualen din.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
gjentar bare med hva jeg skrev isted via sitatet under.

Ha litt selvrespekt å slutt å gi all skylden på dualen din.


Så jeg skal ta på meg skylden for noe jeg ikke har gjort? Okay kan gjerne gjør det om det får deg til å sove bedre om nettene.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Så jeg skal ta på meg skylden for noe jeg ikke har gjort? Okay kan gjerne gjør det om det får deg til å sove bedre om nettene.
sier bare at hvis du har en dual, som ikke er av den mest erfarene sorten, mens du selv er erfaren (du påstår iværtfall dette), så er det DIN jobb å lære han opp, slik at han ikke gjør for mye feil.
Og når han gjør feil/ikke like smarte ting, så er det litt din feil og, da du tydeligvis ikke har lært han det han trenger å lære seg.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja jeg beklager at jeg har et liv og en jobb og ikke kan sitte forand en pc som en inntørket sviske hele dagen :(
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
ja jeg beklager at jeg har et liv og en jobb og ikke kan sitte forand en pc som en inntørket sviske hele dagen :(

Det tar ca 15 sekunder å skrive:
Offensive enheter: Øks, Lk, Rb, Rams, Katas
Defensive enheter: Spyd, Sverd, Bue, Rb, Katas
Ikke angrip uten 213 rams
Ikke angrip med defensive enheter.
 

Ollivander

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Dette kommer til å ta tid! Med unntak av et par stammeskifter, så står det på stedet hvil med NO PLZ.
 
Topp