Kvænangen

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Har mye å takke deg for ^^ Må si jeg savner gode gamle tider i Unity ^^ jaja, vi får snakkes på skype til høsten ;)
    Må gratulere deg med overstått da :)
    Gratulerer me dagen Kvæna :)
    hehe:), tok meg en god del med prating med bgm, og M eller Mysque eller noe som han het får vi fikset det:), måtte først finne ut av hvordan stammen var, allierte og stillingen der ledelsen der osv, og alt såg flott ut:) bare å se på dem nå;)


    neinei, meg og noen andre skal kansje ta en liten felles samling etter den lille oppløste stammen TR:) GR Shorty viss du husker han, BlackBones07 og Ingmo.
    Ahh, det var det eg har sett navnet ditt før ja:) viss eg ikke husker feil, så var du i TR og? Men så gjorde eg slik at vi flyttet oss til H.F.O?

    Da må eg bare beklage, husker eg hadde sett navnet ditt før, og mente det kunne være han som var spion i coN-A og oppløste den.
    Var ikke du spion for IB på verden 1 mot coN?
    Er du serr stolt av å komme fra kvænangen? Ka anna enn fesk å mygg har dokker dær? Noen hytter å samer aswell ofc.
    Hmmm... for det første er jeg en gutt :D sier du jente en gang til så rapporterer jeg deg for trakkasering :D for det andre, hvorfor er du så hekta på ørner?
    hehe. mine farms gir vel gjennomsnittlig bra med inntekter, men er ikke akkurat noe å skryte av likevel.
    går utmerket for tia. har lagt krigeran til å sove og det er ro i leiren(untatt alle som e ute på farming). Enn der ?
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp