knallis

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Ja ser hele greia :) Jeg er der hvor jeg driter i hva som har skjedd og heller prøver å ha det gøy.. Nå er jeg ganske heldig igrunn, fordi jeg var ikke her når det skjedde så jeg vet egentlig ingenting.. Annet enn rykter som jeg leste på forumet ikveld, og for å si det sånn så er det ett fett hvem som gjorde ditt og datt.. :) Liker fortsatt folka, og når man gjør det er det mye morroere å fighte også.. Hater dårlig moral, og det er det mellom noen og det er noe dritt.. Men men, som du sier det er nå morroa har begynt! :)
    Japp, da er det på'n igjen vettu :) Litt rart å komme tilbake til et TW jeg ikke forstår, en mye større konto, og et mye større mess enn det var når jeg dro. Litt mye å sette seg inn i egentlig.. :) Pluss at å de tekniske ferdighetene har lagt seg litt langt bak i hodet, så må DRA de ut mens jeg prøver å forstå hva som har skjedd med den nye oppdateringen og slikt.. Men gøy er det vel fortsatt er det ikke? :)
    Tenkte du ville vite at Janern spiste en kiwi med skallet på i helga som var, under konfirmasjonen til sønnen sin :D
    Men hvis vi snur på det, så kan jo mange av Elite-sympatisørenes poster virker surmaget fra vårt ståsted. Ble jo f.eks en del syting nå som vi tok inn noen store spillere fra AS --> "AriCa rekrutterer seg til rank" etc.

    Men propagandaen kan også slå feil, for jeg vil at Elite skal gå "sure", men ikke bli mer motiverte nå som de ser på AriCa som en reell tittelutfordrer. Så selv om flere stammer går mot Elite, så kan den interne motivasjonen stige og deres interne engasjement øke... :-S

    Blir iallefall spennende å følge den videre utvikling. Verden 2 er iallefall spennende:-D
    Men jeg håper du skjønner at dette ikke er personlig, og at jeg ikke har noe i mot Elite eller LAW som mennesker. Jeg forsøker rett og slett å skape litt balanse - både ingame og her i forumet.
    Jeg har valgt å stå frem med mine meninger angående Elite ja, men vil ikke si at det er surmaget oppstøt. Jeg forstår at det kan virke sånn av og til, men jeg er ikke fremmed for å gi Elite de komplimenter som de fortjener. Elite er virkelig den beste stammen i verden 2 og har vært det så lenge denne verdenen har eksistert. Men når det er sagt, så er det muligheter for at andre stammer kan overgå dem, og det er nettopp dette jeg forsøker å synliggjøre.

    Elitemedlemmer har jukset, og har blitt straffet for det. Det er sant som du sier at en krig ikke bare vinnes på slagmarken, men det er forskjell på å benytte litt skitne metoder og det å jukse direkte ved å hacke seg inn på en av motstanderstammens spillere... Men dette er historie, så jeg tror vi burde legge den saken død.

    Jeg kommer nok til å fortsette med å være aktiv på forumet så lenge som jeg spiller aktivt på denne serveren. Det er viktig for forumets balanse at saker blir belyst også fra andre perspektiver enn bare Elite sin.
    Er mange ting jeg har kunnet nevnt her, mange eksempler jeg kunnet gitt, men som du vet har jeg en munnkurv nå og derfor viser jeg bare til "det blir mellom teamet og spilleren som har (...)".

    Jeg håper du i istedet for å se på meg som en ugangskråke og spilloppmaker heller kan verdsette mitt syn. Om ikke annet så skapes det en litt med jevn balanse i forumet (og forhåpentligvis ingame). Jeg har ingenting i mot Elite, selv ikke etter at noen av deres medlemmer har direkte jukset eller vært ufin. Dette er et spill, og skal min stamme ha en sjanse til å vinne så er Elite stammen som må slåes. Så enkelt er det faktisk;-)

    Du får ha en fin helg:)
    Jeg er ikke anti-Elite, det er et bilde dere har gjort dere opp. Jeg anerkjenner deres ingame prestasjoner, og er ofte den første til å gratulere når de runder en av sine mange rekorder. MEN jeg anerkjenner ikke noe av deres metoder ingame, eller her i forumet, derfor så velger jeg å stå tydelig frem med mine meninger.
    "ja han er roligere i skrivestilen. men Shanks elsker jo og legge seg oppi slike ting som andre egentlig driter i. han er jo så anti ELITE som det går an og bli.
    han sier jo selvfølgelig noe annet, men det skinner litt for tydelig i gjenom hva han egentlig mener.
    så jeg tror at det er Shanks som har fyrt MAX såpass opp at han skrev det innlegget."

    Jeg kan ikke unngå å kommentere det du skrev for nesten tre uker siden til Wynja.
    Hallo der...takk for at du fikk med meg på listen der i forumet. Kjekt at noen oppdaget det jeg jobbet med. Jeg var (er) jo mer for dette med forum/stamme organisering enn akkurat hvor mange fakes man skal sende og å adle byer. Og det var jo det jeg ville med LAW at det kom folk som kunne forskjellige saker og hjalp til å bygge opp stammen sammen -og det klarte vi bra gitt !!!
    takk som sagt....
    Aah :)
    Ja det pleier ikke være så mange her fra AriCa. Han sier jo hele tiden at han er den eneste.. Hmmm.. Max er noe roligere, da.
    Personen du spurte etter er banna, Knallis.. :|
    Den festen var vel så absolutt ett av årets høydepunkter! Når folk som spiller dette spillet møtes, så braker det løs som aldri før!

    Storkoste meg og husker knapt hvem som var der... Hils nevøen din om du ser ham btw ;)
    Du har lyst til å bli med oss igjen, vel? :)
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp