kenn93x

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Synd med RNG da.... De var vell de eneste som faktisk utgjorde en stor trussel mot IB fammen var de ikke?:p
    Ja, men hva med BOL da?:p De var den største trusselen fra begynnelsen, men men Jeg heier videre på dere. Dere har min fulle støtte :D
    Dude det går bare nedover med IB fammen vettu..... Først var dere 3 stammer, ( IBB-HVIB-IB) nå er dere bare WIC .... Tror ærlig talt at dere taper.. -.-
    Men kenn trodde du hadde lagt TW på hylle med resten av IB fammen
    Spilt en del stronghold ja ^^,
    Men spiller ikke nå, fikk ny pc for ca. 9 måneder siden, og har mista stronghold plata ^^,
    Jeg spiller på v1, Eivped. Er Vetle på chat ;)
    Jeg driver med så mye om dagen! :S
    haha... ser for meg den lange staken som flyr ned pipa med en overfyllt sekk på ryggen og henger og dingler fordi han ikke er tung nok til å trekke sekken med seg ^^
    Takk for det. Får håpe jeg viser meg tilliten verdig. Det er nok å ta tak i.

    Og regner med du skjønte humoren i kommentaren. Du er jo tross alt en av de som er dels ganske festlig å diskutere med, siden du ligger helt på kanten med kommentarene dine. Og så lenge det ikke bikker over er det alltid en utfordring å diskutere og holde seg sånn noenlunde saklig :)

    Ser desverre ikke så mye til julenissen selv. Lurer på om han rett og slett synes jeg er blitt for gammel. Vel, det er i såfall hans eget tap :p
    I was forced into it, honest! Looks like I still got it though :D
    Ugh, ehm, I don't really play these community games any more. They end up being ran by some retarded moron who think they know best. Sorry. :/
    I'm not sticking around so don't get your hopes up. :p
    Den PCen jeg spilte på, har krasja. Vet ikke når den blir fikset :(
    Hehe:) jeg gjorde det ja.. :) Nei nå spiller jeg dual med blood på PABben kontoen.
    Oh you bastard.. Synes nesten jeg fortjener litt cred for å ha bygd opp nesten alle byene dine igjen.. -.-
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp