Kvænangen

Profilinnlegg Nyeste aktivitet Innlegg Om

  • Lever du enda på TW? Snakk om fritidsproblemer x)
    Jeg kan gjerne ta over kontoen om det er mulig :) Er så lenge siden jeg har spilt på en litt stor konto, så det passet bra. Jeg har egentlig ingen store grudge mot WIC, for solaas ga meg en del moro med å forsvare meg, men samtidig vil det vært på sin plass å gå til motangrep ;)
    Spiller litt på v11 nå, men dette er vel mest oppvarming før w64 på .net, som jeg og mine PA skal satse på :) tw.no blir for intimt med for få spillere nær hverandre, så det er ikke helt samme følelsen som tiden i v2. Ingen av de nye verdenene kommer til å ha med like mange spillere som v2 hadde, ser det ut som. På .net har man bedre sjanser til å vokse seg stor, med litt avstand til de som starter best. Spiller du også på v11?
    Hmm, interessant med noen fra kvænangen på TW. Jeg var i kvænangen på campingtur for 2-3 år siden eller noe sånt, fint sted. Fattern vokste opp der sine første år, så han ville ha ett gjensyn ;) Det var god burger på restauranten, men fikk dessverre ikke smakt noe kvænangsfesk under oppholdet :(
    hehe greit om jeg joiner som dual til elitecc eller hva han no heter da?
    Slutt og lyv ;D vet dere savner kosebamsen deres ;) BTW fikk tilbud om å bli dual med en i stammen din på .RO ;D 11 år gammel unge uten erfaring... tar du inn småunger i elitestammene dine igjen?;P
    Heisan simen ;) spelar du på .RO nå ?:p takler du ikke verden 3 etter at jeg sluttet eller?:p
  • Laster inn…
  • Laster inn…
  • Laster inn…
Topp